head_hunter Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Jeg har et quest so en super vankelig jeg skal til ranja gorge som det er ingen vei til! Edit: det er helt nede i venstre hjørne Endret 11. august 2007 av head_hunter Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Er jeg den eneste som får "invalid password" feilmelding når jeg skal logge meg på? Har prøvd alt, dobbeltsjekket at jeg er signet opp på hjemmesiden deres & har aktivert beta nøkkelen, reparert spillet, skiftet frem og tilbake mellom europe og north america, skiftet passord 3 ganger... Uten å ha prøvd det så kan jeg si at det er et møkkaspill. Deeeeeer kom vi inn ja... Møkkanett. Endret 11. august 2007 av roy_nor Lenke til kommentar
Silchas Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hver gang jeg prøver å koble meg til en av serverne får jeg "You have been disconnected from the server", noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har alle som spiller seriøst brukt 4 timer på å laste ned patchen eller er det en annen måte å update på. Får ikke mer enn 70kb/s fra launcheren. :/ Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Jeg har et quest so en super vankeligjeg skal til ranja gorge som det er ingen vei til! Edit: det er helt nede i venstre hjørne 9256361[/snapback] Sleit vel i 10 minutter med den sjølv, blei litt forbanna då eg såg eg hadde vert der eg skulle (altså i byen før hula som leder til Ranja Gorge). Kor mykje cash har dykk? Eg har rundt 10500. Korleis crafter ein ting? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har alle som spiller seriøst brukt 4 timer på å laste ned patchen eller er det en annen måte å update på. Får ikke mer enn 70kb/s fra launcheren. :/ 9256883[/snapback] brukte 7 timer Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Bwahaha etter 1 time fikk jeg error \o/ FANTASTISK. The operation timed out Nei jeg gir faen i dette spillet, for noe dritt. Forventer de at alle som skal spille skal bruke så lang tid på å update? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Alt har gått bra med Tabula Rasa her i hus. Driver med et mission nå. Førsteintrykket er overraskende bra. En bug jeg er kommet over, er at fiendene skyter gjennom vegger og murer. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Alt har gått bra med Tabula Rasa her i hus. Driver med et mission nå. Førsteintrykket er overraskende bra. En bug jeg er kommet over, er at fiendene skyter gjennom vegger og murer. 9257083[/snapback] Det har eg óg merka. Har sittet meg fast óg. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Alt har gått bra med Tabula Rasa her i hus. Driver med et mission nå. Førsteintrykket er overraskende bra. En bug jeg er kommet over, er at fiendene skyter gjennom vegger og murer. 9257083[/snapback] Det har eg óg merka. Har sittet meg fast óg. 9257151[/snapback] samme her men selv om det tok lang tid hvar det deffinetivt verdt det Og det er beta så noen bugs MÅ det nesten vere Endret 11. august 2007 av head_hunter Lenke til kommentar
Xolan Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 ftp://ftp.playtr.com/setup_data_files Får skikkelig god fart der. Bare last ned den siste client'en, så kan du velge mellom reinstallasjon og update. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Får innimelllom grafikk-bugs når jeg går nærme noen av NPC'ene. Merkelige "shapes" som strekker seg fra NPC'en til meg. Har WinXP 64 og GeForce 7800GT. Endret 11. august 2007 av XE800 Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Lite bugs her. Har ikke blitt stuck ennå. Dette virker som en frisk pust innen mmo sjangeren. Godt å holde i noe som spytter ut bly i en mmo. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Korleis kan eg bruke chain/machine gun? Når eg holder over våpenet står det "Novice Training: Machine Guns level 8", men korleis får eg opp Machine Guns levelet? Edit: Fann det ut; eg må bli Soldier. Men då lurer eg på ein ting: Korleis blir eg Soldier? Endret 11. august 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) hva er best, spesialist eller soldat? EDIT: tok bare soldat jeg :/ Endret 11. august 2007 av Belfez Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Jeg vil anbefale dere å gå til det offessielle beta-forumet, vet ikke om vi har lov til å diskutere bugs og slikt åpent... http://boards.playtr.com/ BTW: navnet er Dex Lorgan (?) Endret 11. august 2007 av Kjetil J Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Korleis kan eg bruke chain/machine gun? Når eg holder over våpenet står det "Novice Training: Machine Guns level 8", men korleis får eg opp Machine Guns levelet? Edit: Fann det ut; eg må bli Soldier. Men då lurer eg på ein ting: Korleis blir eg Soldier? 9258634[/snapback] for å bli level 5 må du velge mellom to "proffession" som du finner trainere i noen av byene Edit: for eksempel i byen ali das helt nord-øst Edit 2: flott da men hvilken level er dere alle i ?? jeg er i level 7 Endret 11. august 2007 av head_hunter Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Korleis kan eg bruke chain/machine gun? Når eg holder over våpenet står det "Novice Training: Machine Guns level 8", men korleis får eg opp Machine Guns levelet? Edit: Fann det ut; eg må bli Soldier. Men då lurer eg på ein ting: Korleis blir eg Soldier? 9258634[/snapback] for å bli level 5 må du velge mellom to "proffession" som du finner trainere i noen av byene Edit: for eksempel i byen ali das helt nord-øst 9259314[/snapback] Fann det ut. Det var ein annan som hjelpte meg med det. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) File: \depots\game_release_candidate\tabula_rasa\src\client\tr\trmain\trmain.cppLine: 387 Error initializing Game Client. See tabula_rasa.log for details. Hva skal dette bety..? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor DEBUG: Application bootstrappedDEBUG: Python version: 2.4.1 (#65, Jun 23 2005, 13:41:51) [MSC v.1310 32 bit (Intel)] DEBUG: Python path is: DEBUG: ./trpython.zip DEBUG: ./trpython.zip/client/system DEBUG: data/game.zip ERROR: Unknown shader profile found WARNING: Failed to load asset: assId[sTR: PalGlobalEffect.fx] ERROR: Failed to load Global Effect ERROR: Init Device Failed to load default effect ERROR: Failed to start device. ERROR: PalantirApp::Initialize failed FATAL: Error initializing Game Client. See tabula_rasa.log for details. WARNING: Traceback (most recent call last): WARNING: File "<string>", line 1, in ? WARNING: File "python/client\main.py", line 9, in ? WARNING: File "python/client\entitymanager.py", line 8, in ? WARNING: File "python/client\classmanager.py", line 11, in ? WARNING: File "python/client\physicalentity.py", line 12, in ? WARNING: File "python/client\world.py", line 6, in ? WARNING: ImportError: No module named gameclient_world Endret 12. august 2007 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Vet ikke om det er galt med mitt nettverk eller noe annet, men sånn ca. 80% inn i nedlastingen fikk jeg CRC (?!) systemflow feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå