Gå til innhold

Tabula Rasa hjelpetråd

Anbefalte innlegg

Har lastet ned og installert, men får ikke logget meg på. =\

Har aktivert beta nøkkelen min i PlayNC kontoen, men får bare:

"The account name and password entered is not valid. Please vertify the spelling and try again."

Jeg vet jeg tastet det riktig (gjort det 20 ganger nå :p ) og har prøvd å bytte passord på kontoen min..

Hilfe mich! =D

Edit: Jeg fikk 1,5mb nedlastningshastighet fra torrenten til gamer.no, tør å påstå at den er raskere enn ftp. :p

Det går sakte å patche, brukte 2t @ 100kbps i gjennomsnittshastighet...

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får følgende error under oppstart etter patch:

Unable to contact game patch server.

Please check your internet connection or try again later.

If you want to skip the update step, force a launch using the right-click menu on the game list or main button.

Error Code: 36 (PatchServerCommunicationError):

Patch server communication error while performing operation:

Getting Current Version

9252484[/snapback]

Lukk lancheren, trykk så start->kjør/run->"ipconfig /flushdns", så prøver du igjen. Det funka hos meg. Patchingen tar sinnsykt lang tid dog. Ligger rundt 50Kb/s. Andre på forumet har lugget på 3(!).

Lenke til kommentar

viss jeg vil kjøpe dette spillet begynner jeg på starten eller der jeg er med min bruker no ?

Og hvordan kan eg se on de eg ser på spiller er ekte eller ikke (mener ekte spillere og ikke data styrte)

Ps: eg kjører spille it et vindu så eg kan melde ifra når serveren er online igjen :thumbup:

Det force lunch måtte eg bare gjøre første gangen :)

Edit: samme her men eg ser mange som skriver på engelsk kan bare ikke se de :hmm:

Tror du de forlenger beta tiden viss serveren er offline lenge ?

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar

Som eg har nemd tidlegare i tråden:

1. Start PlayNC Launcher (trur det var den den heitte).

2. Høgreklikk på Tabula Rasa og deretter på "Force Play Without Updating"

3. Då skal spele starte og du kan spele. :)

Edit: Trur ikkje du begynner på starten. Og hittil har eg berre møtt på NPC/datastyrte spelarar.

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar
C:\Users\Data\Desktop\TabulaRasa_ClosedBetaClient_0.14.1.0.rar.zip: Either multipart or corrupt ZIP archive

Anyone? =/ Ja, ferdig nedlasta.

9252463[/snapback]

Hadde samme problemet. Fikk det til når jeg åpna winrar filen og klippa ut .exe filen.

9253410[/snapback]

Og hvordan gjør jeg det? :hmm::blush:

Lenke til kommentar
C:\Users\Data\Desktop\TabulaRasa_ClosedBetaClient_0.14.1.0.rar.zip: Either multipart or corrupt ZIP archive

Anyone? =/ Ja, ferdig nedlasta.

9252463[/snapback]

Hadde samme problemet. Fikk det til når jeg åpna winrar filen og klippa ut .exe filen.

9253410[/snapback]

Og hvordan gjør jeg det? :hmm::blush:

9253608[/snapback]

Høyreklikk - Åpne - Klipp ut - lim inn? Funka flesk for meg.

Lenke til kommentar
Har et lite problem her. Bruker Windows Vista Ultimate 64 bit, har lastet ned torrenten fra gamer.no og extracta den til en egen mappe med WinRar. Men når jeg skal starte instalasjonen og dobbel klikker på install fila så blir bare hele explorer not responding og instalasjonen starter ikke. Har også prøvd å kjøre instalasjonen med administrator, men det er ingenting som starter.

9251978[/snapback]

Jepp, jeg hadde akkurat samme problem. Om det er pga. Vista 64 eller ei vet jeg ikke.

Jeg dobbelt klikket på installasjons fila og bare lot data'en stå å jobbe mens jeg holdt på med noe annet. 10 min senere hadde installasjonen startet. Prøv med å bare la den stå en stund.

9252109[/snapback]

Etter det jeg tør å huske, så sto det en plass at det ikke funker på Vista eller Windows xp 64 bit, så det er nok derfor :thumbdown:

9252466[/snapback]

Nop, jeg kjører det uten problemer på Vista 64 jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...