roy_nor Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Har lastet ned og installert, men får ikke logget meg på. =\ Har aktivert beta nøkkelen min i PlayNC kontoen, men får bare: "The account name and password entered is not valid. Please vertify the spelling and try again." Jeg vet jeg tastet det riktig (gjort det 20 ganger nå ) og har prøvd å bytte passord på kontoen min.. Hilfe mich! =D Edit: Jeg fikk 1,5mb nedlastningshastighet fra torrenten til gamer.no, tør å påstå at den er raskere enn ftp. Det går sakte å patche, brukte 2t @ 100kbps i gjennomsnittshastighet... Endret 10. august 2007 av roy_nor Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kommer meg ikke inn på serverene, hvorfor det? Når år jeg prøver å starte spillet på normal måte, får jeg en feilbeskjed. Når jeg tvinger spillet på, får jeg ikke kommet meg inn på serveren. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Noen som kan fortelle meg hva jeg bør gjøre etter å ha connecta spillet? Jeg klarer ikke å finne ut av det. Gå rundt og slå/sparke vilt funket ikke. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 og nå ble det restart av serverne Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) serverne er offline nå, kan ha noe med det å gjøre, stod bare server restart så vet ikke hvor lenge de blir nede EDIT: slår av nå, og forsetter imorgen Andum snakkes Endret 10. august 2007 av Belfez Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 serverne er offline nå, kan ha noe med det å gjøre, stod bare server restart så vet ikke hvor lenge de blir nede 9252951[/snapback] Nei. Jeg spillte det for en time siden uten å fårstå noe. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) mitt in game navn er freddy steinsvik Er beta tiden ferdig eller ? Edit: hvordan legger jeg til venner ? Endret 10. august 2007 av head_hunter Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Betatida er ferdig neste søndag (den 19.) kl. 00:00 om eg husker rett. Lenke til kommentar
Xolan Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Får følgende error under oppstart etter patch: Unable to contact game patch server. Please check your internet connection or try again later. If you want to skip the update step, force a launch using the right-click menu on the game list or main button. Error Code: 36 (PatchServerCommunicationError): Patch server communication error while performing operation: Getting Current Version 9252484[/snapback] Lukk lancheren, trykk så start->kjør/run->"ipconfig /flushdns", så prøver du igjen. Det funka hos meg. Patchingen tar sinnsykt lang tid dog. Ligger rundt 50Kb/s. Andre på forumet har lugget på 3(!). Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 C:\Users\Data\Desktop\TabulaRasa_ClosedBetaClient_0.14.1.0.rar.zip: Either multipart or corrupt ZIP archive Anyone? =/ Ja, ferdig nedlasta. 9252463[/snapback] bruker du winrar? vis ikke last ned 9252664[/snapback] Ja, jeg bruker Winrar. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) viss jeg vil kjøpe dette spillet begynner jeg på starten eller der jeg er med min bruker no ? Og hvordan kan eg se on de eg ser på spiller er ekte eller ikke (mener ekte spillere og ikke data styrte) Ps: eg kjører spille it et vindu så eg kan melde ifra når serveren er online igjen Det force lunch måtte eg bare gjøre første gangen Edit: samme her men eg ser mange som skriver på engelsk kan bare ikke se de Tror du de forlenger beta tiden viss serveren er offline lenge ? Endret 10. august 2007 av head_hunter Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Som eg har nemd tidlegare i tråden: 1. Start PlayNC Launcher (trur det var den den heitte). 2. Høgreklikk på Tabula Rasa og deretter på "Force Play Without Updating" 3. Då skal spele starte og du kan spele. Edit: Trur ikkje du begynner på starten. Og hittil har eg berre møtt på NPC/datastyrte spelarar. Endret 10. august 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) NO er serven opp igjen eller det står low på den fra [uS] NO er begge oppe Endret 10. august 2007 av head_hunter Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 C:\Users\Data\Desktop\TabulaRasa_ClosedBetaClient_0.14.1.0.rar.zip: Either multipart or corrupt ZIP archive Anyone? =/ Ja, ferdig nedlasta. 9252463[/snapback] Hadde samme problemet. Fikk det til når jeg åpna winrar filen og klippa ut .exe filen. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 C:\Users\Data\Desktop\TabulaRasa_ClosedBetaClient_0.14.1.0.rar.zip: Either multipart or corrupt ZIP archive Anyone? =/ Ja, ferdig nedlasta. 9252463[/snapback] Hadde samme problemet. Fikk det til når jeg åpna winrar filen og klippa ut .exe filen. 9253410[/snapback] Og hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Pingun -- Pingun Pingun Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 C:\Users\Data\Desktop\TabulaRasa_ClosedBetaClient_0.14.1.0.rar.zip: Either multipart or corrupt ZIP archive Anyone? =/ Ja, ferdig nedlasta. 9252463[/snapback] Hadde samme problemet. Fikk det til når jeg åpna winrar filen og klippa ut .exe filen. 9253410[/snapback] Og hvordan gjør jeg det? 9253608[/snapback] Høyreklikk - Åpne - Klipp ut - lim inn? Funka flesk for meg. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Antakeligvis korrupt rar fil. Last ned på nytt. Hvilket nedlastings prog bruker du? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 @jgrondal: Brukte Bittorrent. Alltid brukt det, første gang denne feilen kommer... @BareMarius: Finner ikke klipp ut hvis jeg høyreklikker på fila. Lenke til kommentar
Queek Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har et lite problem her. Bruker Windows Vista Ultimate 64 bit, har lastet ned torrenten fra gamer.no og extracta den til en egen mappe med WinRar. Men når jeg skal starte instalasjonen og dobbel klikker på install fila så blir bare hele explorer not responding og instalasjonen starter ikke. Har også prøvd å kjøre instalasjonen med administrator, men det er ingenting som starter. 9251978[/snapback] Jepp, jeg hadde akkurat samme problem. Om det er pga. Vista 64 eller ei vet jeg ikke. Jeg dobbelt klikket på installasjons fila og bare lot data'en stå å jobbe mens jeg holdt på med noe annet. 10 min senere hadde installasjonen startet. Prøv med å bare la den stå en stund. 9252109[/snapback] Etter det jeg tør å huske, så sto det en plass at det ikke funker på Vista eller Windows xp 64 bit, så det er nok derfor 9252466[/snapback] Nop, jeg kjører det uten problemer på Vista 64 jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå