Cardinal Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hadde en strømstans her om dagen og etter det fungerer PCen ikke (PC 1 i signatur). Ingenting skjer når jeg trykker på på-knappen, akkurat som om man prøver å starte en maskin uten strømmen er tilkoblet. Trodde først det var PSUen men har prøvd med en ny Silverstone og det er ingen forskjell. Antar nå at det er hovedkortet som er ødelagt. Hadde det vært noen andre komponenter, ville den nok ikke vært helt død men noen ting som vifter ol burde ha starta. Men ville bare høre om dere er enig med diagnosen, før jeg bruker 2k på ett nytt. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det er nok ganske sannsynelig det, men du vet fortsatt ikke om de er flere deler som har daua, som feks PSU. Den kan være død selv om en annen psu ikke gjorde utslaget. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det er sikkert hovudkortet. Men prøv iallefall å restarte bios(CMOS. Ta ut batteriet. Kan hende det hjelper Og forresten, du kan få eit greitt hovudkort for 1k Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Takker for tips. Har fått testa PSUen på en annen maskin og den fungerer. Så det blir nok nytt HK på meg.... Quote: joda, men skal jeg ha nytt blir det nok ASUS P5K Dlx/Premium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå