hamort Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Forslag til forbedringer. Bilde er foresten tatt med coolpix3100. Endret 12. august 2007 av hamort Lenke til kommentar
Dork1337 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Med fare for at det er noe galt med skjermen min, øynene mine eller noe annet, ser du ut som om det er noe over gjennomsnittlig galt med kvaliteten på dette bildet. Masser av støy og jpeg artifacts ser det ut som. Motivet i seg selv kunne fungert godt, men det blir vanskelig å si noe fornuftig når bildekvaliteten er så dårlig. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) samme dårlige kvaliteten her. Artifacts og pixelfeil. Mistenker dårlig etterbehandling/rendering Endret 10. august 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Bildet har potensiale, men veldig mye tekniske feil Lenke til kommentar
netrex Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Alt for liten filstørrelse for den oppløsningen. Masse komprimeringsskade her. Synes det er for stort for å vises ordentlig for skjerm også. Burde etter min mening ikke være høyere enn vanlig skjermoppløsning slik at man kun trenger å bla sidelengs. Virker som mye støy i bildet. Er det brukt høy ISO her? Lenke til kommentar
hamort Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 ser det er veldig mye støy i bildet jeg la ut. vet ikke hvorfor, mulig det har med komprimering til web ( ser ikke slik ut på min skjerm før jeg la det ut). Skal prøve å legge ut et ukomprimert bilde i morgen og se om det er bedre. Lenke til kommentar
netrex Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 ser det er veldig mye støy i bildet jeg la ut. vet ikke hvorfor, mulig det har med komprimering til web ( ser ikke slik ut på min skjerm før jeg la det ut). Skal prøve å legge ut et ukomprimert bilde i morgen og se om det er bedre. 9254146[/snapback] Velg heller Save as, og velg JPEG, så prøver du forskjellige kvaliteter. Først må du gjøre bildet flatt (ingen layers) og det må være 8 bit. Lenke til kommentar
hamort Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 la inn et med en annen komprimering ble iallefall noe bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå