Gjest guest... Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Når jeg skal ta på meg et kondom, ligger problemet hovedsakelig i at jeg sliter med å få kondomet over forhuden når jeg har trukket den tilbake... Jeg har jo sett alle de sex-filmene fra 10.klasse der de viser på en kunstig penis hvordan man skal ta den på. Det ser jo relativt enkelt ut, men jeg føler at kondomet strammer, og klumper seg sammen noen steder... Jeg vet ikke hva som er galt... kan det være at Penis er for tjukk? (den er ca 15cm, så den er ikke for lang) Når jeg forsøker å runke med kondom på, så klumper den seg hvertfall sammen, og det er fare for at den "faller av". kan noen forklare meg løsningen på problemet? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Finnes det ikke forskjellige størrelser på kondomer? Stikk innom et kondomeri og kjøp forskjellige størrelser og eksperimenter. Det finnes også en type kondom som heter 'Easy On' eller noe slik, som skal gjøre det enklere å få den på. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Prøv å ikke trekk forhuden tilbake. Går helt fint selv om du ikke gjør det, med tanke på selve sexen altså. Om det gir resultater for ditt problem vet jeg ikke. Går jo an å prøve. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 hehe hvorfor skal du runke med en kondom på? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 For å teste ut og være forberedt så han ikke ser ut som den brødgjøken første gang han får muligheten med ei dame? Smart fyr dette her . Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 For å teste ut og være forberedt så han ikke ser ut som den brødgjøken første gang han får muligheten med ei dame? Smart fyr dette her . 9253142[/snapback] joa sant det. Men han skal vel ikke onanere med kondomen når han skal ha sex med en dame:P Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 For å teste ut og være forberedt så han ikke ser ut som den brødgjøken første gang han får muligheten med ei dame? Smart fyr dette her . 9253142[/snapback] joa sant det. Men han skal vel ikke onanere med kondomen når han skal ha sex med en dame:P 9253156[/snapback] Onanere med kondomen på samtidig som han har sex med en dame? Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) "joa sant det. Men han skal vel ikke onanere med kondomen når han skal ha sex med en dame" Tenk deg om. Hva gjør man når man har sex, igjen...? Han skal jo putte den i partneren sin, ikke sant... EDIT: Err, det er jo ikke sikkert.... Men. Endret 10. august 2007 av Binko Lenke til kommentar
araziel Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Forsøk andre kondomer. Flared tip og noen litt større kan være en ide (så lenge den ikke faller av er det ingen fare) . Dersom du kun har prøvd anatomisk korrekte (profil-style) kan det være der problemet ligger, jeg takler iallefall ikke disse. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Profil kondomene med økt følsomhet funka hvertfall 10 x bedre enn borgerlig konf kondomene vi fikk. Hehe! Lenke til kommentar
roflkake Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Runke med Kondom...Det er kjekt det....slipper du alt sølet med sæden....Har prøvd det Men det eneste Tipset jeg har er og ta en tur på Kondomeriet Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jepps, kjøp deg black jack's, de er noe bredere enn vanlige. Det er en annen type å, men de er bare å få på kondomeriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg