Unlimited LTD Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 På www.emuparadise.org kan man finne soundtracks til flere gamle spill til snes, gameboy, ps osv. Bra, men det tar tid å laste ned. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Need For Speed 3 har et ganske bra soundtrack faktisk. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Vil anbefale alle å stikke innom www.vgmusic.com, mye bra å finne der. Selv elsker jeg musikken som var i gamle RPGer, som f.eks Breath of Fire og Chrono Trigger. Og selvsagt FFVI, åpningsmusikken der er noe av det beste jeg har hørt Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Utrolig at ingen har nevnt Final Fantasy VII .. Lenke til kommentar
Fuzoya Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Utrolig at ingen har nevnt Final Fantasy VII .. 9323437[/snapback] Jeg syns forsåvidt omtrent alle FF-spilla har drøyt mye bra sanger. Hører mye på det ja Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Foruten om FF-serien, er det helt utrolig at ingen har nevnt Transport Tycoon enda Ballesparkende kul musikk, har hørt gjennom alle de sangen rimelig mange ganger, blir aldri lei! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Super Mario World har sykt hot soundtrack. Elsker det. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 CS: Condition Zero har helt konge theme-musikk! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Nå syntes jeg tråden går litt offtopic.. Dere kan bruke Denne tråden til å diskutere slikt.. vgmusic.com har elendig midi musikk... Nei, Zelda Reorchestraed har gode låter. Remixa Zelda Sanger. Lenke til kommentar
dapre Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Dungeon Siege main theme var flott ja. Husker den forsterket inntrykket av et kvalitetsspill. Passer til spillet, ikke noe party sang akkurat.... C&C hadde mange ok sanger, men heller ikke noe å himle med øynene for. "Pling pong" musikken fra steingamle spill som Monkey Island er forferdelig... At man hadde tålmodighet til å høre på det i sin tid er utrolig... Men, når man ikke vet bedre.. Musikken fra Heroes 2 er veldig stemningsfull og fin. Alt som Jesper Kyd (bla Hitman og Freedom Fighters) har laget er bra. Main theme til Battlefield 1942 er jo stilig... Samme med gamle Hidden & Dangerous - den har jeg faktisk hørt at de har brukt i programmer på History Channel Viktig med en bra Main Theme sang til spill. Førsteinntrykk er viktig... Slike rene konsoll konversjoner med SVÆRE bokstaver i hovedmenyen og crappy musikk får meg til å avslutte spillet ASAP og avinnstallere.. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har lett etter den flotte dungeon siege theme sangen lenge nå, men har bare funnet alt annet til dungeon siege, og den linken til sangen i en av de første postene funker ikke lenger. Noen som har en ny link? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 , herregud så mye minner som flommer på når jeg hører på det themet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå