asad Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Har to harddisker i maskinen min, nå må jeg reinnstalere, og tenkte jeg skulle overføre min 10 GB hjemmelagde videofil, når jeg bruker comy og paste så står det at det vil ta 200000 min.. så lang tid har jeg ikke :-? Hva kan jeg gjøre for å få til dette?? Det må jo gå... setter pris på respons. Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Det kommer nok ikke til å ta så lang tid. Er bare Windows som ikke greier å oppgi rett tid hver gang. Er ikke sikker på hva som gjør det. Men jeg har nå drevet å kopiert fram og tilbake ganske mangen GB de siste dagene, og det skal nå ikke ta deg lange tiden å få det der over. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Stemmer, det er bare Windows som bugger. Til så store kopieringsjobber anbefaler jeg det kjekke, lille programmet Total Copy. Med dette kan du styre båndbredde og pause/resume rett i windows. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Dette er en generell windows BUG! Selv om det står 785903470653 minutter så går det så fort som det skal, er bare til og vente. jeg flyttet selv over 100 GB når jeg kjøpte ny hd for en stund sia. bare og være tolmodig og la det gå sin gang. mvh vnm Lenke til kommentar
salomo Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Har selv gjort dette. brukte ca 1 time på 30 giga. Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 OK. Godt å vite , tusen takk Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 ja her brukte jeg litt over 1time på 80gb <--tøff fyr? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Tre timer 80 GB 100Mbit Lan Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Grunnen til at Windows fucker opp er at det ikke er kapabelt til å håndtere mer enn 2GB fil av slengen. Derav grunnen til fuck-opp med tida. Kopierer man under 2GB så blir tids-estimeringa omtrentelig riktig (pluss minus noen minutter såklart). Vel, håper dette interesserte noen:) Og som flere sier: Overføre 10GB er NO prob og tar ikke så lang tid:) Hvis du skal kopiere fra en hardisk på en kontroller og til en annen harddisk på en annen kontroller (altså, disk 1 på kontroller 1 til disk 2 på kontroller 2) burde det gå på minst 15MB/s. Dette forutsatt min UDMA-100 med tilhørende kabler og nyere HD'er. Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg har dette problemet veldig skjeldent, men når det først oppstår så gjelder det som regel overføring av mangen små filer og mangen dir. Kopierte 20 gig med filmer forleden dag, og da ble faktisk tiden ca rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå