DaEvil1 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Skal ta Fysikk. Nå har jeg begynt å se på timeplaner og semesterregistrering, og er mildt sagt forvirret over hvordan timeplanen vil se ut, og hvordan man organiserer hvilke fag man har da mange fag har en haug med grupper. Bør jeg semesterregistrere meg så snart som mulig, eller bør jeg heller vente og møte opp på mandag og se hvilke informasjon som kommer der? Vil ikke mange fag bli tatt opp fort eller? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Skal også ta Bachelor ved UiB (IKT) - og ble mildt sagt forvirra når eg var innom StudentWeb og skulle fikse utdanningsplan ditt og semesterregistrering datt. Kom i hvert fall fram til at eg venter til etter i morgen og spør en rådgiver eller noe. Men fag bli tatt opp? Kan man risikere å stå uten fag? Woat? Og btw. noen som vet mer om forskjellen på Exphil-MNSEM og Exphil-SVSEM ? (Annet enn det som står der - *Lager en ny post*) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ja. Exphil-MNSEM er exphil til matematisk og naturvitenskapelig fakultet, og exphil-SVSEM er tilsvarende for samfunnsvitenskaplig fakultet. Pensumet er nemlig ikke det samme. Den eneste måten man kan risikere å stå uten fag er om man ikke får somlet seg til å melde seg opp til eksamen før 1. september Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå