Bruker-33331 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Og grunnen til at øynene alltid er oppe er fordi vi må nyte utsikten. Sex i mørket er kjedelige greier. Og gjør ereksjonen en del vanseligere å holde oppe. 9251467[/snapback] Enig med den. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Da enga knuste brann, og at start rykker ned *jippi* 9262059[/snapback] hehe...det hadde jo vært en bra tanke da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 ja sef.....alt hadde vel blitt rimelig ødelagt om bestemødre skulle bringes opp i den situasjonen..... blir litt sånn at målet helliger middelet..... og dermed blir det jo liksom + for at gutta er uærlig...... murr...... 9251599[/snapback] Ikke nødvendigvis. Jeg hadde en opplevelse med ei som var det stikk motsatte og plutselig kunne komme med digresjoner som ikke hadde noe som helst med det en holdt på med...sånn bare..."øøøhm..gjør man dette riktig eller?"Men det var bare slik hun var..rett og slett..sprøtt og rart menneske men et råskinn i senga Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg tenker på mor og far i alle fall... Vet ikke om jeg er normal jeg, men psykologen sier at jeg er delvis frisk, men den andre psykologen min sier at jeg ikke er så bra, det er derfor jeg må ta disse tablettene hele tiden. Jeg liker ikke å ta dem, så jeg bare kaster dem.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Men det var bare slik hun var..rett og slett..sprøtt og rart menneske men et råskinn i senga 9502633[/snapback] Har du lagt merke til at klin gale kvinnfolk som regel er gode i senga? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Men det var bare slik hun var..rett og slett..sprøtt og rart menneske men et råskinn i senga 9502633[/snapback] Har du lagt merke til at klin gale kvinnfolk som regel er gode i senga? 9508865[/snapback] Ikke nødvendigvis gode, men de har en tendens til å være råere. En del med skrik og stønn og risting og riing og kloring og all slags. Det er sjeldent jeg ikke føler at jeg styrer, men det har vært øyeblikk med slike jenter hvor jeg har bare måttet holde fast og håpe at jeg ikke falt ut. ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Men det var bare slik hun var..rett og slett..sprøtt og rart menneske men et råskinn i senga 9502633[/snapback] Har du lagt merke til at klin gale kvinnfolk som regel er gode i senga?9508865[/snapback] Jah, en har det Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ofte alt anna enn det eg held på med...... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det går vel mest i "Ikke kom enda, ikke kom enda, ikke kom enda" tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Chriss! Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Tenker på Hayden Pannetiere! Ikke noe annet som står i hodet på meg. Jo, mat er jo også en viktig tanke! Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ikke kom,ikke kom,ikke kom,ikke kom,Faen jeg kom.. ut og inn og gjenta om nødvendig.. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Finner spm litt rart egentlig, hvorfor må man tenke på noe spes? Vær tilstede sier nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg