Deadringer Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Sikkert flere som er "takknemlig" for svaret. 9354617[/snapback] Nå tar jeg det som en selvfølge å tenke på partneren jeg da. Kanskje flere burde vært som meg på det punktet? Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg er vel litt på autopilot, tenker minimalt på annet enn nytelse Ser selvsagt på dama (kroppen hennes + ansiktet) og koser meg med synet også. 9372478[/snapback] I second that! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Kvinnen: "Uhh, ahh, hva tenker du på kjære?" Mannen: "Tror jeg skal ta buss i morgen til jobben, bilen må til verkstedet." Endret 30. august 2007 av Bruktbilen 1 Lenke til kommentar
Mirkur Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg er delvis enig med deg Nyhus. Jeg tenker vel egentlig ikke på noe spess. Bare ligger og prøver å få orden på responser og fokuserer meg vel litt om at madammen skal ha det bra Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg tenker på henne, (hvor glad jeg er i henne) og hva jeg kan gjøre for at hun skal ha det godt. Det i parentes gjelder selvsagt bare når jeg har sex med hun jeg er glad i. Ellers er min erfaring at man kan trene opp sin egen utholdenhet ved å konsentrere seg om hennes nytelse, slik at man får tankene bort fra sin egen. Da har man også mulighet til å forbedre seg som elsker. To fluer i en smekk! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg er ikke helt sikker på hva jeg tenker, mulig jeg er ganske enkel. Jeg gjør alt for att kjeresten min skall få orgasme, får hun det er jeg fornøyd.. Du har så rett så rett, jeg er enkel.. Alt for enkel. Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ikke kom, ikke kom, IKKE KOM! ..fakk.... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 For å være helt ærlig så har eg tankene der hvor hodene mine er. Eg tenker på hvor godt det ene og det andre er, eg tenker fremover hva eg skal gjøre, eg ser på hvordan partneren nyter behandlingen eg gir... Men det kan også variere. Eg har tatt meg i å tenke på andre personer, fantasere om andre personer, regninger, besteforeldre har vært et hett tema dersom eg ønsker å utsette noe, venner, planer fremover(ferie?), programmering og evnt spill eg har spillt i det siste. Transport Tycoon har eg nok ikke tenkt på(kanskje neste gang) men tilsvarende. Men når eg blir spurt svarer eg ikke med "bestemor di"... Da blir det mer "deg beibi"... 9251445[/snapback] Ok, mye av det kan jeg forstå, men REGNINGER? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Regninger er da hvertfall kjedelig nok, om man er av den typen som trenger å tenke på noe annet for å utsette La Grand Finale. Det er værre med programmeringa; "Oh shit, nå forstod jeg den algoritmen... Jättekul" -> *forlate dama til fordel for laptopen* Lenke til kommentar
Famien Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kjæresten min kikker på klokka. Ikke fordi han lengter etter at det skal bli ferdig, men han har hundrogførti klokker på soverommet. Han ser på klokka når vi begynner å ha forspill, og ser på klokka når vi er ferdig. Så han vet alltid hvor lang tid vi bruker, heh. Tror nok han ligger og tenker "Faen, idag skal jeg holde ut mer enn et kvarter! *kikke på klokka*" Lenke til kommentar
Chr-ir4prist Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 jeg pleier å telle hvor mange gang den går ut og inn. ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 jeg pleier å telle hvor mange gang den går ut og inn. ^^ 9478133[/snapback] Dette må prøves. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 jeg pleier å telle hvor mange gang den går ut og inn. ^^ 9478133[/snapback] Dette må prøves. 9479842[/snapback] "266, 267, 268, 269... FAEN! hvor var jeg?" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Skritteller er løsningen. Tidenes ordspill Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det gir ordet Skrittteller en helt ny mening... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Nå kan vi bare vente i spenning til en eller annen skal komme og si at ordet "pedometer" får en ny betydning også =/ 1 Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Franskmannen, Engelskmannen og Nordmannen diskuterer favorittstilling. Franskmannen; Øverst, da ser jeg hennes vakre ansikt! Engelskmannen; Under, da ser jeg hennes herlige bryster! Nordmannen; Bakfra! - Men hva ser du på da? - Å det varierer.. Sist var det Viking mot Brann Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Franskmannen, Engelskmannen og Nordmannen diskuterer favorittstilling.Franskmannen; Øverst, da ser jeg hennes vakre ansikt! Engelskmannen; Under, da ser jeg hennes herlige bryster! Nordmannen; Bakfra! - Men hva ser du på da? - Å det varierer.. Sist var det Viking mot Brann 9479959[/snapback] Korekett, med dette kan du ta følge med på tv'n eller sette på en film før økten begynner. Og pluss man sparer seg får ett runk før kvellen kommer Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Det gir ordet Skrittteller en helt ny mening... 9479895[/snapback] Vel - vi tok den konklusjonen på jobben for et år siden - når vi alle fikk utdelt SKRITTtellere........ (med radio, ehh) Var stor uenighet om hva som telte/var definert som et skritt.noen mente at deres skritt burde telle mer enn andres : )) litt off topic, da... Endret 14. september 2007 av villhoppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg