Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenker gutta på mens de har sex?

villhoppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenker på henne, (hvor glad jeg er i henne) og hva jeg kan gjøre for at hun skal ha det godt. Det i parentes gjelder selvsagt bare når jeg har sex med hun jeg er glad i. ;) Ellers er min erfaring at man kan trene opp sin egen utholdenhet ved å konsentrere seg om hennes nytelse, slik at man får tankene bort fra sin egen. Da har man også mulighet til å forbedre seg som elsker. To fluer i en smekk!

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig så har eg tankene der hvor hodene mine er. Eg tenker på hvor godt det ene og det andre er, eg tenker fremover hva eg skal gjøre, eg ser på hvordan partneren nyter behandlingen eg gir...

Men det kan også variere. Eg har tatt meg i å tenke på andre personer, fantasere om andre personer, regninger, besteforeldre har vært et hett tema dersom eg ønsker å utsette noe, venner, planer fremover(ferie?), programmering og evnt spill eg har spillt i det siste. Transport Tycoon har eg nok ikke tenkt på(kanskje neste gang) men tilsvarende.

Men når eg blir spurt svarer eg ikke med "bestemor di"... Da blir det mer "deg beibi"...

9251445[/snapback]

Ok, mye av det kan jeg forstå, men REGNINGER?

Lenke til kommentar

Kjæresten min kikker på klokka. Ikke fordi han lengter etter at det skal bli ferdig, men han har hundrogførti klokker på soverommet. Han ser på klokka når vi begynner å ha forspill, og ser på klokka når vi er ferdig. Så han vet alltid hvor lang tid vi bruker, heh. Tror nok han ligger og tenker "Faen, idag skal jeg holde ut mer enn et kvarter! *kikke på klokka*"

Lenke til kommentar
Franskmannen, Engelskmannen og Nordmannen diskuterer favorittstilling.

Franskmannen; Øverst, da ser jeg hennes vakre ansikt!

Engelskmannen; Under, da ser jeg hennes herlige bryster!

Nordmannen; Bakfra!

- Men hva ser du på da?

- Å det varierer.. Sist var det Viking mot Brann

9479959[/snapback]

Korekett, med dette kan du ta følge med på tv'n eller sette på en film før økten begynner. Og pluss man sparer seg får ett runk før kvellen kommer

Lenke til kommentar
Det gir ordet Skrittteller en helt ny mening... :wee:

9479895[/snapback]

Vel - vi tok den konklusjonen på jobben for et år siden - når vi alle fikk utdelt SKRITTtellere........ (med radio, ehh)

Var stor uenighet om hva som telte/var definert som et skritt.noen mente at deres skritt burde telle mer enn andres : ))

litt off topic, da...

Endret av villhoppe
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...