ManMan Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Her er det meningen og poste Svenske vitser, som det er mange og plukke av ^^ "Fra svensk resturant: - Kelner, jeg bestilte bord til i kveld! - Her du ikke fått det ennå? Vi sendte det jo til deg på fredag! :!: Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 - Fyra ingenjörer var på väg till det stora företaget när deras bil fick motorstopp. De försökte komma på vad som var fel: - Det måste vara växellådan som gått sönder, sa maskiningenjören. - Nej....felet finns i bensinens sammansättning, sa kemiingenjören. - Batteriet är dött, sa elingenjören. - Jag vet sa dataingenjören. Vi kliver ur bilen och sedan kliver vi in igen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det var vel knapt noen svenskevits, men fy faen så bra den var! :!: Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det var vel knapt noen svenskevits, men fy faen så bra den var! :!: 9251635[/snapback] Det var ein svensk vits i det minste. Ved nøyere ettertanke burde eg kanskje posta den i klagemuren, men la gå. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 - Fyra ingenjörer var på väg till det stora företaget när deras bil fick motorstopp. De försökte komma på vad som var fel:- Det måste vara växellådan som gått sönder, sa maskiningenjören. - Nej....felet finns i bensinens sammansättning, sa kemiingenjören. - Batteriet är dött, sa elingenjören. - Jag vet sa dataingenjören. Vi kliver ur bilen och sedan kliver vi in igen. 9251627[/snapback] You nailed the topic, alright Vitsen var forresten fin. Skal dra den på IT-kontoret her senere, tenker jeg Lenke til kommentar
ManMan Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Hvordan finne en svensk brud? Se etter en gravid dame i hvit kjole Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 - Fyra ingenjörer var på väg till det stora företaget när deras bil fick motorstopp. De försökte komma på vad som var fel:- Det måste vara växellådan som gått sönder, sa maskiningenjören. - Nej....felet finns i bensinens sammansättning, sa kemiingenjören. - Batteriet är dött, sa elingenjören. - Jag vet sa dataingenjören. Vi kliver ur bilen och sedan kliver vi in igen. 9251627[/snapback] Var en kar som fortalte denne på telefonen mens jeg holdt på fikse et eller annet på pcen hans (kundeservice). Måtte le litt av den ja, for den var ganske spot-on! Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvorfor kunne ikke Jesus bli født i Sverige? Fordi de ikke fant tre vise menn Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvorfor kunne ikke Jesus bli født i Sverige? Fordi de ikke fant tre vise menn 9283458[/snapback] La meg gjette ... du tok den vitsen fra hukommelsen? Lenke til kommentar
-Olsebein- Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hørt om svensken som var så dum at han strøk på urinprøven? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå