Gå til innhold

Metroid Prime 3: Corruption: To ferske filmer

TCi

Anbefalte innlegg

I dag fikk amerikanske Wii-eiere en overraskelse i "posten". De kan nå laste ned en Preview-kanal for Metroid Prime 3: Corruption.

To filmer ble lagt til først, i tillegg til et par bilder. To nye filmer kommer. Den første filmen er en trailer, mens den andre viser gameplay.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ble også nevnt sammed med kanalen at Metroid (NES) slippes i statene den 13 på virtual console og Super Metroid den 20. Metroid Prime 3 kommer den 27. Markedsføring. ;)

Spørsmålet er om vi europeer også kommer til å få gleden av Super Metroid den 20. Vi har allerede fått Metroid. Syns vi må få noe godt vi også mens vi venter, må trossalt vente lenger enn amerikanerne.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En uke igjen og Nintendo har sluppet embargo for nettsider. Dette virker meget lovende:

- Huge amount of voice acting.

- Friendly NPC's plays a big part in the game.

- Less backtracking and more action oriented compared to the previous games.

- Cutscenes, more story oriented.

- No losing and recovering of abilities and weapons. Starts with Varia Suit, morphball, bombs, double-jump and standard power beam.

- Controls are significantly improved. Feels like it was designed from the beginning for the Wii remote and nunchuk.

- "Advanced" control method is prefered. Possibly fastest and most responsive first-person controls in any home console game ever.

- Looks a lot like its predecessors, but more detailed and crisper textures.

- IGN completed the game in 20 hours.

- Reward system similar to achievements on Xbox Live.

- Players can even take the helm and fly the ship for the first time.

De første ni minuttene av spillet. Minner meg veldig om Halo.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Synd jeg ikke importerte min Wii :(

9337862[/snapback]

Har tenkt på det flere ganger, hvis de kommer til å fortsette med å nedprioritere Europa på denne måten (noe de mest sannsynlig gjør), så kommer jeg til å importere enn Wii fra USA. Kanskje vente til det kommer en eller annen slags special editon Wii med Mario eller en Triforce på sida :)

Endret av SteveVice
Lenke til kommentar
*must resist*

Seriøst jeg må klare å holde meg fra å se filmer fra gameplay (annet enn offisiellt). Vil ikke ødelegge opplevelsen.

Synd jeg ikke importerte min Wii :(

9337862[/snapback]

Det er da ikke så ille. Vi fikk tross alt Mario Strikers i Mai, og Amerikanerne venter fortsatt på det spillet.

Lenke til kommentar

ARGH. Dette er uutholdelig, tortur av værste sorten vil jeg si. Gleder meg til Prime 3 kommer for salg, håper for gudenes skyld at jeg har noen dager fri da slik at jeg får spillet nok til i tilredsstille en tørst litt vel lenge.

Da han startet den preview kanalen fikk jeg gåsehud på armene, sier vel sitt hvor mye man gleder seg til det spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...