Dr3as Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ferien er snart over, og grunnet mye jobbing og vaktordninger er det lengste jeg har kommet meg til er 2 * strømstad. Men føler for å komme meg vekk, om bare for en overnatting, bor på kolbotn rett utenfor oslo og liker å kjøre bil. Noen som har anbefaling for sted? Avgang i morgen og tilbake søndag/mandag.. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Dubai? Eller kanskje Shanghai? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Ja, vis du seriøst mener jeg kommer meg dit i løpet av morgen dagen, og fortsatt får noe ut av det før jeg må snu så. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Hmmm, joda, men det virker som er litt lengre turer. Og hadde egentlig tenkt meg bare en biltur, et sted vekk fra oslo, bo borte et par netter, møte andre folk. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Lillestrøm. Eller kanskje ta en festetur til Fredrikstad. Endret 10. august 2007 av Drillo Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Eller så kan du bare dra på fjellet. Ta med deg telt og sovepose og stikk på fjellet. Utrolig digg. Nordmarka er godt nok. Det føles som fjellet det også. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Hehe, lillestrøm kanskje ja. Fredrikstad er litt risky, X som bor der Tenkte også muligens Vestfold(Sandefjord etc...) Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hehe, lillestrøm kanskje ja. Fredrikstad er litt risky, X som bor der Tenkte også muligens Vestfold(Sandefjord etc...) 9254059[/snapback] Det er forresten no storband festival greier i tønsberg, og da masse folk. Sandefjord/larvik er det no viking greier Så skjer en del i vestfold denne helga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå