Myxo Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Veit ikke helt hvor jeg skal plassere denne tråden, men problemet er hvertfall som følger: Jeg har Windows XP og Windows ME på to partisjoner. Jeg bruker XP til så og si alt, men IKKE nye spill! De fleste nye spill som GTA3, SOF2, Fifa03, Mafia osv. henger seg etter bare noen sekunder og maskinen låser seg fullstendig. Jeg får kjørt spillene problemfritt i ME. Jeg har et sugent GeForce2 MX400 kort med de nyeste driverne. Ellers har en AMD Athlon Tbird 1,4 Ghz og 630 MB ram. Noen som veit hva disse probleme kan skyldes? Tilogmed 3dMark2001 hengte seg da jeg kjørte det. MVH Vegard M Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Prøv å bruk en driver i 2x.xx serien Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 skulle det løse problemet, tror du? En kompis har også GF2-kort og XP, og til han funker alt fint.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 At du har problemer kan være så mangt. Bytt drivere til skjermkort til siste version, oppdater chipset-driverene og lignende. Ellers kjør defragmentering. Skjekk for virus osv, se etter hardware-konflikter. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 skulle det løse problemet, tror du? En kompis har også GF2-kort og XP, og til han funker alt fint.. Har vær borti det flere ganger, men bare prøv en del forskjellige driver versjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå