Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hjelp Slettet nettverksfilene i win xp

Anbefalte innlegg

I dag så klarte jeg ved en tabbe kunststykket å slatte filene som har med nettvekstilkoblinger i win xp pro å gjøre :blush:

Det som skjer er at jeg ikke kommer på internett og det går ikke å oprette en ny tilkobling. Hvis jeg høyreklikker på mine nettverksplasser og egenskaper så står det ingen tilkoblinger der. Når jeg så høyreklikker for å lage ny tilkobling får jeg melding om at det er opstått en feil og at network connections ikke er startet.

Heldigvis har jeg 2hardisker som jeg har instalert wix xp pro på i maskinen så jeg fikk startet den andre instalasjonen og der har jeg internetttilgang.Denne disken bruker jeg kun til lagring så jeg vil reparere den andre instalasjonen for å bruke den igjen. Systengjenoppretning fungerte heller ikke

Så til spørsmålet....: Jeg tengte å kopiere over nettverksfilenefilene fra den fungerende xp instalasjonen jeg kjører nå til den som er blitt ødelagt.

Hvilke filer og mapper er det som jeg må kopiere over??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei jeg har forsøkt å disable netverkskortene mine via maskinevare enhetsbehandling også testet å se om det gikk å bruke legg til fjern programmer for å finne tilbake nettverket,men det fungerte ikke.

Siter nå og prøver å sammenlingne windowsmappene system32 på de to instalasjonene for å kanskje se om jeg finner hvilken mamme/mapper og filer som har med nettverk å gjøre. Hadde vært fint om noen som vet hvor nettveksfilene ligger i windows ligger kan komme med tips.

den windows32 mappen som ligger i den instalasjonen som har fungerende mappen er en del større enn den som ligger i den defekte så tror kanskje jeg finner feilen her. Vil helst ikke begynne med en helt ny instalasjon pga masse programmer og instillinger da må settes opp på nytt igjen :(

Endret av RolfB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...