reds Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Ikke et av mine bedre bilder, men jeg velger alikevel å legge det ut. Brukte D-50'en til stefar. Manuell modus. Usikker på crop her, forslag? Veldig tilfeldig bilde, men jeg falt for utstrålingen til denne forlatte låven. 1. versjon. 2. versjon. 3. versjon. 1/15 sek F/5,3 ISO400 (?) Endret 13. august 2007 av Marius E Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ville klonet vekk lyktestolpe-opplegget og rettet opp bildet en smule med mindre det er de søvnige øynene mine som lurer meg. Ellers stilig bilde, kanskje det funker i s/h? : ) Lenke til kommentar
si Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Synes det duse røde/grønne gjør bildet, får taket til å stå fram sånn sølvaktig, så jeg tror ikke det blir noe særlig i s/h. Men enig i at du bør fjerne lyktestolpen, i allefall ledningen. Ellers er jo lyktestolpen bein så vidt jeg kan se, tror kanskje det bare er låven som er vindskeiv i utgangspunktet. Fint motiv, fin bakgrunn:) Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Akkurat det at jeg har beholdt stolpen og ledningen har en grunn, nemlig å 'ramme inn' låven. Altså mener jeg å bruke toppen av stolpen og den gamle komfyren som en linje gjennom bildet som setter låven i fokus. Noen synspunkter på crop? Jeg syntes ikke det ble så ille, men det eneste jeg har tenkt på nå etterpå er å få fjernet det som ligger til høyre i bildet. Takker for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ja, enten få med hele "skrotet" som ligger eller fjerne det ja.. Tror jeg. Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Jeg skal legge ut en ny versjon når jeg kommer hjem fra kjæresten i morra. Har ikke programvare for å redigere her. Tror jeg skal fjerne skrotet helt da jeg ikke har et bilde der resten av det er med. Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Nå har jeg lagt ut 2. versjon i førstepost. Jeg ser nå at den manglende beskjæringen på første bilde gjorde bildet litt ubalansert. Takk for kritikk. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Tror kanskje det ville blitt lettere å klone vekk skrotet enn beskjære. Eller kanskje ikke lettere, men jeg ville nok likt det bedre tror jeg grunnet at jeg synes dette bildet burde ha såpass med bredde som du hadde i første versjon. Også ville jeg, fortsatt, klonet vekk ledningene og lykestolpen Men dette er seff bare pirk. : ) Meget pent bilde. Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Nå fikk jeg faktisk lyst til å gjøre de endringene som har blitt foreslått.. Får se hva jeg får tid til i morgen, litt sent å begynne å knote med det nå. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ikke sant. ; ) Good luck, hafe fun i morgen. : D Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Nå er endelige versjon av bildet ute. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det er mye bedre om bildene er i vedlegg enn skjult. Da kan man åpne alle bildene samtidig, og sammenligne ved å skifte mellom dem. Da kommer alle endringene mye klarere frem enn om du beskriver dem med ord. Dette ble litt OT, men håper jeg blir tilgitt. Lenke til kommentar
reds Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Det går bra - det er jo en konstruktiv tilbakemelding. Takker for kritikken og deres synspunkter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå