miCro Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg tror det kun gjelder developer programmet til Apple, der man kan gjøre engangskjøp med ganske heftig rabatter på Pro modellene. På siden jeg linker til over mener jeg å huske du kun trenger å skrive inn navnet på en godkjent institusjon uten at du må bekrefte at man faktisk går der. Lenke til kommentar
P00ka Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ja, jeg går jo på en privatskole, hvor vi bruker mac maskiner alle sammen, så jeg tipper den er godkjent. Men det nytter jo ikke å huke av på den siden når jeg allerede har bestilt maskina, to late for me ;p Ekke store gevinsten uansett, 650 eller no Lenke til kommentar
P00ka Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Ifølge Apple store, så er macbook oppgradert fra 2,16 til 2,2 GHz. Fikk en telefon fra support akkurat, de ville informere meg om at macbooken min kom med 2,2GHz. - "Thats quite a bargain for you, miss" Det hadde jeg ikke regnet med, trodde alle leverandører var glade for å bli kvitt det gamle, men det er kanskje ikke sånn det funker for service-apple Jeg er fonøyd hvertfall! Endret 2. november 2007 av P00ka Lenke til kommentar
modin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ifølge Apple store, så er macbook oppgradert fra 2,16 til 2,2 GHz.Fikk en telefon fra support akkurat, de ville informere meg om at macbooken min kom med 2,2GHz. - "Thats quite a bargain for you, miss" Det hadde jeg ikke regnet med, trodde alle leverandører var glade for å bli kvitt det gamle, men det er kanskje ikke sånn det funker for service-apple Jeg er fonøyd hvertfall! Dette er helt vanlig praksis hos Apple, regner med at det kutter produksjonen en god stund for oppgraderingen, og selger ut alt som er av gammelt utstyr så når nytt blir lansert så er det allerede kunder klare. På den måten slipper man at det er noen gamle maskiner igjen som ikke kan selges fordi bare den nye er i salg over nettet. Lenke til kommentar
Yoda211 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det må være en skole som er godkjent, du må være student på enten høyskole/ universitet. men eg går på videregående, studiespessialiserende (allmenfag) 2. året, eg er jo student. får ein studentrabbat på det? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Du er ikkje ein student, og vil derfor ikkje få studentrabatt. Endret 2. november 2007 av ttt Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 stemmer bestilte akkurat jeg også, leopard og 2,2 Ghz Lenke til kommentar
P00ka Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Vi får vente i spenning, jeg gleder meg hvertfall Lenke til kommentar
modin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det må være en skole som er godkjent, du må være student på enten høyskole/ universitet. men eg går på videregående, studiespessialiserende (allmenfag) 2. året, eg er jo student. får ein studentrabbat på det? Når du bestiller fra internett fyller du bare ut navn og poststed på skole, så da får det strengt tatt rabatt om du går på tulleskolen i lekeland også (annet enn at akkurat det navnet ville blitt et problem i en rutinekontroll). Så det har vel mest med din egen samvitighet, men du må selvsagt være over 18 for å kunne handle der da. Hva angår ADC og andre bedre rabatter, så kan du nok bare glemme å innkasere disse da det krever at du fakser, skolebevis og leg. tilbake til Apple. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ifølge Apple store, så er macbook oppgradert fra 2,16 til 2,2 GHz.Fikk en telefon fra support akkurat, de ville informere meg om at macbooken min kom med 2,2GHz. - "Thats quite a bargain for you, miss" Det hadde jeg ikke regnet med, trodde alle leverandører var glade for å bli kvitt det gamle, men det er kanskje ikke sånn det funker for service-apple Jeg er fonøyd hvertfall! Når bestilte du? Jeg bestilte 25. eller 26. Tror jeg akkurat klarte å ikke få med meg ny oppdatering. Litt surt, maskinen er sendt, og på bestillingen står det 2,16. Slipper hvertfall unna barnesykdommer (ikke det at jeg tror at det kommer til å bli et stort problem på de med oppdatering). Jeg kommer sikkert til å blifornøyd, men det er alltid kjedelig å vite at hvis jeg ikke hadde vært så utolmodig, og heller ventet en uke eller to, kunne jeg fått noe bedre. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Da er neimen en macbook bestilt her også ... Strengt tatt er det unødvendig for min del, siden jeg fortsatt er meget fornøyd med den bærbare jeg har fra før (Asus A6Ja). Da håper jeg Macbooken tar det igjen på størrelse og batterilevetid - som er de eneste ankepuntene jeg har mot Asus-maskinen. Endret 4. november 2007 av Manuel Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Nettopp bestilt macbook pro :-) Nå blir jeg sur hvir de kommer ut med en ny versjon i slutten av året Noen som vet leveringstid osv? Lenke til kommentar
modin Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nettopp bestilt macbook pro :-) Nå blir jeg sur hvir de kommer ut med en ny versjon i slutten av året Noen som vet leveringstid osv? Kommer ann på men de er nok synkende, blir lettere å lettere å få skjermnene som tidligere har hvert det største problemet med de maskinene. Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ifølge Apple store, så er macbook oppgradert fra 2,16 til 2,2 GHz.Fikk en telefon fra support akkurat, de ville informere meg om at macbooken min kom med 2,2GHz. - "Thats quite a bargain for you, miss" Det hadde jeg ikke regnet med, trodde alle leverandører var glade for å bli kvitt det gamle, men det er kanskje ikke sånn det funker for service-apple Jeg er fonøyd hvertfall! Når bestilte du? Jeg bestilte 25. eller 26. Tror jeg akkurat klarte å ikke få med meg ny oppdatering. Litt surt, maskinen er sendt, og på bestillingen står det 2,16. Slipper hvertfall unna barnesykdommer (ikke det at jeg tror at det kommer til å bli et stort problem på de med oppdatering). Jeg kommer sikkert til å blifornøyd, men det er alltid kjedelig å vite at hvis jeg ikke hadde vært så utolmodig, og heller ventet en uke eller to, kunne jeg fått noe bedre. Du kan vel antagelig benytte deg av angrefristen du har på private internett salg, som vel er på 30 dager. Så får du en oppgradert mac istedenfor. Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Bestilte min den 27. oktober får den 15nov......sukk.. Lenke til kommentar
P00ka Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Ifølge Apple store, så er macbook oppgradert fra 2,16 til 2,2 GHz.Fikk en telefon fra support akkurat, de ville informere meg om at macbooken min kom med 2,2GHz. - "Thats quite a bargain for you, miss" Det hadde jeg ikke regnet med, trodde alle leverandører var glade for å bli kvitt det gamle, men det er kanskje ikke sånn det funker for service-apple Jeg er fonøyd hvertfall! Når bestilte du? Jeg bestilte 25. eller 26. Tror jeg akkurat klarte å ikke få med meg ny oppdatering. Litt surt, maskinen er sendt, og på bestillingen står det 2,16. Slipper hvertfall unna barnesykdommer (ikke det at jeg tror at det kommer til å bli et stort problem på de med oppdatering). Jeg kommer sikkert til å blifornøyd, men det er alltid kjedelig å vite at hvis jeg ikke hadde vært så utolmodig, og heller ventet en uke eller to, kunne jeg fått noe bedre. Bestilte min Macbook 31. oktober. De ringte meg bare 2-3 dager etter og oppdaterte meg på bestillingen. Du kan som flere nevner over her, benytte angrefristen, men da tar det jo litt lenger tid før du har skjønnheten på plass på pulten muligens.. Min macbook er nå i Nederland etter bare 2 dager siden den ble sendt avgårde. Håper ikke den blir der altfor lenge. Endret 7. november 2007 av P00ka Lenke til kommentar
P00ka Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Rett før 14.30 idag, så kom de på døra, den vesle pakka strålte der den stod å ventet på å bli åpnet brutalt så fort den kom på innsiden av døra! Den fungerer som en drøm, og jeg tror jeg er forelsket Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Mottok mac´en 15 nov Men så skulle jeg fylle ut et rabbatskjema for å få penger igjen for ipoden jeg kjøpte med...noen som har peiling på hvor jeg kan finne dette skjemaet?? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Mottok mac´en 15 nov Men så skulle jeg fylle ut et rabbatskjema for å få penger igjen for ipoden jeg kjøpte med...noen som har peiling på hvor jeg kan finne dette skjemaet?? Er ikke det tilbudet gått ut da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå