Tedz Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kommer det en ny macbook i slutten av 2007? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Usikkert. Nettop landsering av produkter fra Apple. Neste lansering blir Leopard. http://buyersguide.macrumors.com/#MacBook Endret 10. august 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 så å kjøpe mac nå i høst, vil altså ikke bli et feilkjøp? Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har hørt rykter om nye MacBooker som skal ut i løpet av året. Nyhetene skal være en form for Multi Touch på maskinen. Men Apple har fått seg som vane å holde oppdateringer av produkter hemmelige frem til timen de blir lagt ut for salg. Umulig å se om det er verd å vente med å kjøpe ny Mac. Men nå som vi er så nærme lanseringen av Leopard ville jeg i hvertfall vente til det kom ut. Med mindre du vil bruke en ekstra tusenlapp i Oktober. Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 ok.takk:) da tror jeg at jeg venter til oktober.. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har hørt rykter om nye MacBooker som skal ut i løpet av året. Nyhetene skal være en form for Multi Touch på maskinen. Men Apple har fått seg som vane å holde oppdateringer av produkter hemmelige frem til timen de blir lagt ut for salg. Umulig å se om det er verd å vente med å kjøpe ny Mac. Men nå som vi er så nærme lanseringen av Leopard ville jeg i hvertfall vente til det kom ut. Med mindre du vil bruke en ekstra tusenlapp i Oktober. 9270983[/snapback] Trodde MultiTouch på MB var betegnet som et "research-project" hos Apple, noe som skulle tilsi at det neppe dukker opp i nær fremtid. Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ja jeg så det nå nettopp selv. Jeg leste et sitat fra Jobs hvor han for noen månender siden sa "We'll be realeasing some great new Macs this fall". Men sliter med å grave det opp igjen. Nye iMacs er ute, vi får se om det blir noe av nye MacBooks. Lenke til kommentar
sanesociety Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 vet dere om prisen stiger på macbook når leopard kommer? Lenke til kommentar
UgeSluge Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hei jeg har hørt noe om at det intigrerte grafikkortet skal oppgraderes fra GMA 950 til x1300 jeg, noen andre som har hørt det samme eller? Lenke til kommentar
modin Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 vet dere om prisen stiger på macbook når leopard kommer? 9544323[/snapback] Nei, i motsetning til andre produsenter som lar prisene falle etterhvert som produkter blir eldre. Har Apple faste priser slik at man får mye for pengene rett etter nylanseringer, men mindre for pengene når et produkt har hvert på markedet lenge uten oppdatering. Faktisk går de så langt av og til som til å sette ned prisene samtidig med oppdatering, slik at en ny og bedre modell koster mindre enn hva den gamle gjorde dagen før. Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Hørte at Leopard skulle komme nå i slutten av oktober Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Men hva hvis jeg kjøper på dags dato når leopard kommer ut. får jeg da leopard installert når jeg mottar den? Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sannsynligvis, hvis ikke får du nok ettersendt en Leopard DVD. Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Står ikke noe om at det blir ettersendt..men er det ikke verdensrelease på leopard? så da vil jeg få det hvis jeg bestiller på nettet idag? Lenke til kommentar
modin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Står ikke noe om at det blir ettersendt..men er det ikke verdensrelease på leopard? så da vil jeg få det hvis jeg bestiller på nettet idag? Selvsagt alle maskiner som bestilles nå leveres med Leopard, du hadde sansynligvis fått det hvis du hadde bestilt for et par dager siden også. Lenke til kommentar
P00ka Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har apple noen form for studentrabatt? Jeg bestilte en macbook her på lørdag, og tenkte jeg måtte ringe inn og forhøre meg hvis ikke noen her vetnoe om akkurat det..? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ja, de gir rabatt til studenter. Linky... Lenke til kommentar
P00ka Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Ok, men det er kanskje noe som må godkjennes før man bestiller..? Endret 31. oktober 2007 av P00ka Lenke til kommentar
ttt Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kan ikkje hugse at det var noko som måtte godkjennast då eg bestilte i alle fall. Var bare å fylle ut informasjonen dei spør etter på sida det blir linka til. Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Det må være en skole som er godkjent, du må være student på enten høyskole/ universitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå