Torehs Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg skal til å bestille Tamron 17-50 F2.8 til mitt Canon EOS 400d. I tillegg til det vurderer jeg på bestille kameravesken "Lowepro Topload Zoom 1". 1. Derfor lurer jeg på om dere tror det vil være plass til kameraet med påmontert både Tamron 17-50 F2.8 og solblender i vesken. Regner med at det blir plass til kameraet uten solblender, men hadde vært kjekt å ha solblenderen på hele tiden. Noen som har prøvd, eventuelt noen som kan måle dybden på kameraet påmontert Tamron 17-50 F2.8 og solblender? Hadde vært kjempeflott. 2. Og en ting til: I produktguiden finner jeg dette bildet: https://prisguiden.no/product.php?product...w=images#255298 Stemmer det at en slik hoftereim følger med? Har ikke sett det andre steder. Tore Lenke til kommentar
vlt Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hei, Tore. Tar meg den frihet å svare selv om jeg verken har 400D, objektivet eller veska du snakker om 2. Tror ikke hoftebeltet følger med. Bildet indikerer ihvertfall at veska har en åpning i ryggen der du kan tre et hoftebelte gjennom. 1. Jeg har selv en TLZ AW, som kanskje er litt dyrere og større enn TLZ 1, men i denne veska har jeg i alle fall plass til en Nikon 18-200, som er litt større enn en tamron 17-50. Jeg kan også ha solblenderen montert på kameraet. Eventuelt kan jeg ha en ekstra vidvinkellinse med meg i tillegg til 18-200 påmontert kameraet. Så i TLZ AW er det garantert plass, men den er kanskje større enn du hadde tenkt deg ... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 I og med at vesken er kun 19.5cmm dyp så tror jeg at det ikke holder. Men du kan jo montere solblendrer bakvendt så den ligger rundt objektivet. Tom Lenke til kommentar
flippant Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har TLZ 1 selv og får *akkurat* plass til D70s m/ 18-200vr (solblender reversert), så med litt justering av vesken skal det gå fint. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Top Load Zoom 1 har i hvert fall plass til en D80 med påmontert Tamron 17-50/2,8 og solblender. Da burde ikke 400D være noe problem. Hoftereimen følger ikke med. Lenke til kommentar
Torehs Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Top Load Zoom 1 har i hvert fall plass til en D80 med påmontert Tamron 17-50/2,8 og solblender. Da burde ikke 400D være noe problem. Hoftereimen følger ikke med. 9252629[/snapback] Høres flott ut. Tror jeg satser på den. Takk for hjelpen alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå