Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Time ved Kirugisk poliklinikk

Chao

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva feiler det deg og hva sto det i brevet?

9251013[/snapback]

Det stod at jeg var innkalt til (...) også datoen og at en eller annen overlege har vurdert henvisningen fra min privatlege. Så stod det en hel del standard-piss om transport og klagefrist og slik...

Jeg vet ikke om jeg lider i det hele tatt, legene forteller jo ingen ting før de er nesten helt sikre. Jeg tror det er snakk om en ultralyd, men jeg må innrømme at kirugisk poliklinikk høres skummelt ut...

Jeg håpet å slippe å fortelle hva jeg undersøkte :blush:

Lenke til kommentar
Det stod at jeg var innkalt til (...) også datoen og at en eller annen overlege har vurdert henvisningen fra min privatlege. Så stod det en hel del standard-piss om transport og klagefrist og slik...

Jeg vet ikke om jeg lider i det hele tatt, legene forteller jo ingen ting før de er nesten helt sikre. Jeg tror det er snakk om en ultralyd, men jeg må innrømme at kirugisk poliklinikk høres skummelt ut...

Jeg håpet å slippe å fortelle hva jeg undersøkte :blush:

9251224[/snapback]

Kirurger dirver med mye forskjellig. Du vet nok hva du ble henvist for, og fastlegen vil sikkert ha en kirurgs vurdering mhp hva man kan gjøre med det. Første time ved en poliklinikk er oftest for vurdering, og ikke behandling. Hvis du vil vite flere detaljer, kan du vel ringe fastlegen din og spørre? :)

Lenke til kommentar

Er det eventuelt snakk om en prosedyre om er grei og kan tas under lokalbedøvelse vil det i noen tilfeller bli gjort med en gang (såfremt du ønsker da, men hvorfor vente)

Ellers blir det planlagt videre løp, legen må jo tross alt undersøke deg først. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...