-hauken- Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) HEI! Har en venn som har nettopp kjøpt WoW og gledet seg skikkelig til og begynne og spille. Men, etter flere timers installering skjedde det noe uventet da han skulle laste ned den første patchen. "Tracker is not responding". Han har prøvd og la den stå sånn i en dag, men det sto fortsatt tracker is not responding. Han har prøvd og følge tipsene som man kan klikke seg inn på, på www.wow-europe.com men de kom ikke med bedre resultater. Så hans spørsmål til meg, som jeg spør dere, Hva skal han gjøre? ps: Han har installert WoW på denne pc: Packard Bell packard bell computer mobile AMD sempron proCessor 3000 793 MHz, 448 MB RAM EDIT: har også ett problem selv, har veldig lav fps, noen ganger helt nede i 3! det pleier og ligge mellom 3 og 15 som er utrolig lavt, lagger jo med en gang det går under 10:/ Jeg har : Acer aspire 5100 AMD turion 64 mobile 2.0 Ghz 512 L2 cache ATI radeon xpress 1100 1 GB DDR2 wireless på 54.0 mbps / med ledning 100.0 mbps Endret 10. august 2007 av -hauken- Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Skru av eventuelle brannmurer. Har du router, må du også åpne portene til downloaderen. Info om det kan du finne her. Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Last ned patchene ned fra internett Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Evt finnes alle patcher her : http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå