bjorns_1 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg har netopp kjøpt ps3 og lurte på om noen hvet hvor man kan få tak i ekstra usty? Slik som tastatur, mus og div slike ting? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Tastatur og mus trenger bare USB, defra er du fri. PSEye kommer om en stund og de fleste bluetooth-headset virker, men kjøp et Sony Ericsson for å være sikker. Ellers kan du kjøpe ekstra kontroller. Til slutt kan du kjøpe en 250GB 2.5" SATA HDD fra komplett.no og hive den inn i maskinen etter at du har tatt backup av saves hvis du har. dette kan gjøres enkelt via et minnekort (MS(duo), SD eller CF), eller en ekstern disk med FAT32-system. Endret 10. august 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Ok så jeg kan brukes hvilken som helst usb mus og tastatur? Veldig lettvint. Takk for svar Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Ok så jeg kan brukes hvilken som helst usb mus og tastatur? Veldig lettvint. Takk for svar 9251190[/snapback] Regner med du også kan bruke bluetooth tastatur og mus, noe som er greit hvis man ikke sitter helt oppe i maskinen. Endret 19. august 2007 av sv1 Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Noen som har forslag til bra bluetooth tastatur og mu som jeg kan bruke tils ps3? Ikke for dyr Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg har netopp kjøpt ps3 og lurte på om noen hvet hvor man kan få tak i ekstra usty? Slik som tastatur, mus og div slike ting? 9250656[/snapback] Alt som er plug&play støttes av PS3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå