joac Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Har et problem i NOLF2. Musen min hakker. Dvs at når jeg flytter den bortover skjer det først ingen ting før bildet flytter seg et stort jafs til den ene siden. MAO jeg klarer ikke å flytte jevnt. Ergo er det veldig vanskelig å sikte jevnt. Har ikke patchet spillet så det kan jo være det som er problemet.. Noen andre som har hatt det samme problemet? Bruker forøvrig USB mus men har også prøvd vanlig type Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Kanskje du kjører alt for høye detaljer? Siden du har prøvd flere muser, så er det nok ikke "refresh-rate" på den optiske musen som er problemet. Vi vet veldig lite ellers om maskina di da...noe gammelt? Lenke til kommentar
joac Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Hmmm er jo en gammel maskin, 950Mhz T-Bird med Geforce 256 DDR kort.. Likevel er det litt rart fordi spillet ikke hakker i tradisjonell forstand, det er bare musen som liksom flytter i for store steg. Har rimelig lav innstillinger.. Lenke til kommentar
abbor Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Still ned alt som kan stilles ned,prøv igjen. rimelig tungt å kjøre for eldre maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå