StianGH Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har et dumt problem som jeg bare ikke fatter noe av: jeg får ikke til denne deilige utsikten i Morrowind. Hva må jeg gjøre for å få Infinite View Distance? Jeg hadde forstått det sånn at man trenger MGE (Morrowind Graphic Extender), og at man der kan aktivere det. Men jeg finner ikke noe "Infinite View Distance" i MGE! Er det noe jeg har missforstått? Under hvilken tab er Inifinite View Distance? Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Ingen som vet hvordan man fikser Infinite View Distance i Morrowind? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Under fanen "Global graphics" er det noe som heter Land distance og Fog distance. Lek litt med disse. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Har du noen idé om verdiene som skal skrives inn her? Edit: Nevermind, jeg skjønte det. Skjønt, jeg synes spillet ble mer ustabilt med endringene. Endret 12. august 2007 av Aldhissla Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Å leke me Land distance og Fod distance hjelper ingenting. Selv om det virker som om spillet laster inn områder lengre bort så kan jeg ikke se det. View distance blir ikke forandret liksom... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Å leke me Land distance og Fod distance hjelper ingenting. Selv om det virker som om spillet laster inn områder lengre bort så kan jeg ikke se det. View distance blir ikke forandret liksom... 9263853[/snapback] Så det hjelper ikke å doble disse to verdiene? Firedoble, kanskje? Husk at Use distant land må være haket av. Endret 12. august 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Tør jeg spørre hvor du fikk tak i V 3.3.2? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Tør jeg spørre hvor du fikk tak i V 3.3.2?Sikkert fra Tessource.net. (Ingen vits å bruke denne fremfor 3.0.3) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå