DirtyBit Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Hei, Jeg har fått den store ære av å velge en laptop til min kjæreste, har funnet en som har passe bra CPU/RAM men jeg er litt usikker hvordan skjermkortet på den er , det er et ATI X2300, hvilket skjermkort kan det sammen lignes med? med tanke på dette er fordi kjæresten min spiller Sims2 (kvinnfolk!) og World of Warcraft.. så jeg lurer på følgende, vil denne pcn fungere "greit" i disse 2 spillene? jeg hadde en laptop med 1gb ram med ati 9700 skjermkort, er det stor forskjell mellom f.eks hoppet mellom ati 9700 -> ATI X2300 ?? isåfall, her er en link til laptopen jeg har lyst til å kjøpe til kjæresten min: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336010 håper noen kan hjelpe meg på dette, for jeg er veldig usikker, finner heller ingen steder som jeg kan sammenligne kort... er også åpen for forslag, laptopen skal ikke koste mer enn 7-8 000, til krise 9 000.. takker for svar.. Endret 10. august 2007 av Darkey Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 ingen som har forslag? eller tips? :/ Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 noen som har en laptop med ATI x2300??! Lenke til kommentar
5-7 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg vet ikke noe om det ati kortet, men jeg kan vel komme med et forslag til en annen maskin? Denne duger vel?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå