BSP Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg har en AMD prosessor med stock vifte. denne bråker en del, så jeg lurte på om noen vet om noen stille 70mm vifter. Eller om det finnes andre alternativer. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Jeg har en AMD prosessor med stock vifte. denne bråker en del, så jeg lurte på om noen vet om noen stille 70mm vifter. Eller om det finnes andre alternativer. 9250551[/snapback] Mange mange alternativer. Det spørs bare kor mye penger du vil bruke. En high-end luftkjøler med vifte koster fra 400kr og oppover. Pabst vifte. Noctua NH-U12F er noe av det beste som finnest av luftkjølere. Endret 10. august 2007 av Dragavon Lenke til kommentar
BSP Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Takk for svar Den papst viften så ut til å ha litt høyt støynivå. Men i det siste har jeg sett litt på trakter/adaptere fra 70mm til 80mm vifter. 80mm vifter er jo et adskillig større utvalg av og de kjøler mere. Jeg er ikke på jakt etter en ny cpu kjøler. Jeg har kjøleribben. men trenger bare ny vifte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå