Vu-caN Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har sett litt på skjermer i det siste, og ønsker en skjerm i 24", som skal være bra til gaming og video. Har overvåket FP241VW de siste ukene, og lagt merke til at den har fått veldig bra i mange tester. Hos overclockersclub, techcentral, og 3Dgameman. Har også lagt merke til at den stadig går ned i pris. Har ikke sett noen har testet den med HD-filmer enda, og hvordan den takler pixel-mapping i 1080. Skjermen er litt dyrere enn de andre litt mer økonomiske valgene, så er litt i tvil om det er verdt penga. Savner derfor flere erfaringer fra normale brukere. Flere som vurderer denne skjermen, som har info å komme med? Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Siden det var så mange entusiaster forummedlemmer her som responderte i fyr og flamme, så har jeg nå bestilt meg en slik en. Blir artig å se hvordan den gjør seg. Til å gjøre det så bra i tester, så synes jeg det er rart at det er så lite diskusjon om den her på forumet. Kan jo ha noe med samsung245b å gjøre. Lenke til kommentar
-_Brukernavn_- Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Den ramma var ikke akkurat den peneste jeg har sett, men om jeg hadde hatt 7k hadde jeg heller kjøpt W eller WZ. Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Hei, har selv en 241W med den nye firmwaren som støtter 1:1 pixelmapping. Har sett diverse steder at noen har klaget på denne også. Her funker det upåklagelig via DVI og HDMI (kun testet med oppskalert 1080P signal fra Yamaha DVD-S1700, funket upåklagelig, dog.) Så både VW og WZ modellene bør ha fungerende 1:1 pixelmapping, siden de er byere modeller. Alt annet ville overrasket meg. Edit: Er ellers enig angående ramma på VW.. Hva tenkte de egentlig på? :/ Endret 25. august 2007 av Daysleeper Lenke til kommentar
Boye Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Vu-caN: Man er da entusiast selv om en ikke svarer på tråden din Synger du ut når du får skjermen? Hadde vært morro å hørt angående respons, farger etc! AMA Z er jo litt interessant (skal kunne skrus av / på). Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Har nå slengt inn min egen erfaring om denne skjermen her. Håper den gir tilfredsstillende svar. Om ikke kan dere gjerne spørre og grave, så kan jeg teste den ut på flere måter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå