theoriginalAidskake Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Konserten var så bra at jeg nesten tok på meg selv. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Konserten var så bra at jeg nesten tok på deg. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Trenger vell ikke å starte ny tråd, men er det noen som vet hvor og når biletter til konserten i Stavanger legges ut? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Orker ikke starte ny tråd jeg heller, men fy søren så bra konserten i Trondhjem var. Jeg sto fremst med tårer i øya, og et lite sjokk da en av monitorene eller høyttalerne eller hva det var plutselig falt ned rett foran meg Men fy søren, jeg har ikke ord for konserten. Noe av det beste jeg har vært på. Fy søren! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Så på hjemmesiden til kent for et par dager siden om at de skulle spille i Stavanger, men nå er det vekke. Billettservice har heller ikke noe info. Merkelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nei du har helt rett. 25. januar står det på fremsiden til kent.nu. Lurer på om jeg skal dra nedover for det, konserten var så bra og jeg vil oppleve de igjen! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Konserten var så bra at jeg nesten tok på deg. Når de spilte musikk Non Stop og folka rundt meg startet å danse.. Priceless! Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Viss du bur i Osloområdet og ikkje fekk med deg Kent nå så spele dei i Ås den 23 Januar. Burde vera mogleg å få tak i bilett der! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Nei du har helt rett. 25. januar står det på fremsiden til kent.nu.Lurer på om jeg skal dra nedover for det, konserten var så bra og jeg vil oppleve de igjen! Men de har ikke lagt ut billetter på billettservice.no... Håpte på at dette kunne bli en fin julepresang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå