leifchristensen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 hei har en 50kg AB Inflatables AL290 aluminiumsrib med en Tohatsu 9,9HK og ønsker å få den raskere opp i plan ved lavere hastighet. Er det noen som har erfaringer med noen av disse? http://watski.no/www/produkter_meny.asp?pr...parentGroupID=# eller disse: http://watski.no/www/produkter_meny.asp?pr...rentGroupID=500 mvh Leif Drøbak Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Jeg har testa dette produktet! På en With jolle hjalp det ikke på hvor raskt den gikk i plan, men den ble bedre og kjøre i bølger! båten kjørte omtrent bare på denne foilen. Jeg har også testa den på en 13 fots speedbåt, og det var bare farlig, båten ble dratt sidlengs ned i bølgene! og sto i fare for å velte! Denne bten gikk heller ikke raskere i plan. Så jeg holder meg unna disse foilene, men det kan jo hende din båt oppfører seg annerledes? Men er det verdt de (?)300(?) kronene? Edit: så ikke de Trimplanene som du også linka til, de hjelper, men da kan du også stå i fare for og overplane i større hastighet. Endret 10. august 2007 av Fugitive Lenke til kommentar
leifchristensen Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Jeg har testa dette produktet!På en With jolle hjalp det ikke på hvor raskt den gikk i plan, men den ble bedre og kjøre i bølger! båten kjørte omtrent bare på denne foilen. Jeg har også testa den på en 13 fots speedbåt, og det var bare farlig, båten ble dratt sidlengs ned i bølgene! og sto i fare for å velte! Denne bten gikk heller ikke raskere i plan. Så jeg holder meg unna disse foilene, men det kan jo hende din båt oppfører seg annerledes? Men er det verdt de (?)300(?) kronene? Edit: så ikke de Trimplanene som du også linka til, de hjelper, men da kan du også stå i fare for og overplane i større hastighet. 9250253[/snapback] takk for svar antar at de finnene under må justeres for ikke å skjene avgårde som du sier ellers skal vel demperen på trimplanen virke svakere for hardere press som oppnås i høyere hastigheter eller har jeg misset noe? mvh Leif Endret 10. august 2007 av leifchristensen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå