Gå til innhold

raskere planing med trimplan/hydrofoil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har testa dette produktet!

På en With jolle hjalp det ikke på hvor raskt den gikk i plan, men den ble bedre og kjøre i bølger! båten kjørte omtrent bare på denne foilen.

 

Jeg har også testa den på en 13 fots speedbåt, og det var bare farlig, båten ble dratt sidlengs ned i bølgene! og sto i fare for å velte!

Denne bten gikk heller ikke raskere i plan.

 

Så jeg holder meg unna disse foilene, men det kan jo hende din båt oppfører seg annerledes? Men er det verdt de (?)300(?) kronene?

 

Edit:

så ikke de Trimplanene som du også linka til, de hjelper, men da kan du også stå i fare for og overplane i større hastighet.

Endret av Fugitive
Lenke til kommentar
Jeg har testa dette produktet!

På en With jolle hjalp det ikke på hvor raskt den gikk i plan, men den ble bedre og kjøre i bølger!  båten kjørte omtrent bare på denne foilen.

 

Jeg har også testa den på en 13 fots speedbåt, og det var bare farlig, båten ble dratt sidlengs ned i bølgene! og sto i fare for å velte!

Denne bten gikk heller ikke raskere i plan.

 

Så jeg holder meg unna disse foilene, men det kan jo hende din båt oppfører seg annerledes?  Men er det verdt de (?)300(?) kronene?

 

Edit:

så ikke de Trimplanene som du også linka til, de hjelper, men da kan du også stå i fare for og overplane i større hastighet.

9250253[/snapback]

 

takk for svar

antar at de finnene under må justeres for ikke å skjene avgårde som du sier

ellers skal vel demperen på trimplanen virke svakere for hardere press som oppnås i høyere hastigheter eller har jeg misset noe?

mvh

Leif

Endret av leifchristensen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...