Nubby07 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Heihei, trener hjelp jeg! Plutselig når jeg skrudde på maskinen idag fungerte ikke min Logitech G5 Mus. Jeg prøvde først å koble den ut og inn, og i forskjellige USB porter, men det fungerte ikke. så da prøvde jeg å reinstalerer driverne, men det ville heller ikke hjelpe. Skal prøve musen på en annen maskin etterpå, men er det noen som vet hva dette forårsakes? Nå prøvde jeg en annen mus og plugga den bare rett i, og den fungerte med en gang. Gud så irriterende, G5 musen er rimelig dyr og bra, så den blir defintivt et savn. Takk for hjelp på forhånd! Lenke til kommentar
mintman Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Da er det mest sannsynlig feil på musa. Som du sier selv test den på en annen maskin. Endret 10. august 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Musen fungerte ikke på en annen maskin. Hva gjør jeg da? :s Den er vel defekt, men det er vel ikke noen garanti på den? Lenke til kommentar
Flymaster456 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Musen fungerte ikke på en annen maskin. Hva gjør jeg da? :s Den er vel defekt, men det er vel ikke noen garanti på den? 9250518[/snapback] Sjekk det du har av papir og hefter fra eska og garanti papirer fra butikken du kjøpte den i. lykke til forresten Endret 10. august 2007 av Flymaster456 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå