Coffey Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Ok, gjennoppliver denne. "Hello. Whats new with you?" Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Oblivion. Ja, mann! Your turn. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Er vel sikkert en no-brainer for en del her inne: Soon, I'll use this voodoo cannonball to send my significant other to the significant OTHERWORLD! That'll show her how much I truly care. Endret 6. mars 2008 av Betongmannen Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har ikke hørt sitatet før, men ut fra ordleggingen gjetter jeg på at dette er noe Guybrush klarer å uttale i CoMI (Monkey Island 3) Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 LeChuck, men riktig spill. You're on. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Denne har sikkert vært oppe i tråden her før, men fra hvilket (dårlig oversatte) spill stammer sitatet "All your base are belong to us" fra? edit: reiser hjem nå, så hvis noen har rett eller tror de har rett er jeg ikke i nærheten for å bekrefte det... Endret 6. mars 2008 av Melfacion Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 hørt om det sitatet før, selv om jeg aldri har spilt spillet... gammelt spill kalt Zero Wing eller noe... Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Zero Wing til Sega Mega Drive er helt riktig det Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Da var det min tur da! no one lives in the slums because they want to. It's like this train. It can't run anywhere except where its rails take it... Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Final Fantasy VII. Nytt sitat: Stand tall, and shake the heavens! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Tiden er ute^^ -Dont hurt me please, Im just doing my job. -Im not here to ad to your troubles, are you badly hurt? -No, Im okey I think. You are? -Im from the phone company, theres been a recall. -What? -Im going to need to take your telephone. -I, Im very confused. -Give me the phone francis. (snakker med oppdragsgiver litt før han snakker med Francis igjen) -How did you end up here. -Who are you? Youre not from the phone company. -I'm a penguinhunter. Endret 3. april 2008 av gormers Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Tiden er ute^^-Dont hurt me please, Im just doing my job. -Im not here to ad to your troubles, are you badly hurt? -No, Im okey I think. You are? -Im from the phone company, theres been a recall. -What? -Im going to need to take your telephone. -I, Im very confused. -Give me the phone francis. (snakker med oppdragsgiver) -How did you end up here. -Who are you? Youre not from the phone company. -I'm a penguinhunter. Gjetter et gta spill, gta4 kansje Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Nope er ikke fra GTA serien, let et par sider tilbake i denne tråden for et bra hint: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&start=2840 Endret 3. april 2008 av gormers Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg mener å huske det er fra Splinter Cell: Pandora Tomorrow, kan det stemme? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Er det noe Tom Clancy stuff? Er det Pandorra Tomorrow? ARG! Din kødd! Endret 3. april 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg mener å huske det er fra Splinter Cell: Pandora Tomorrow, kan det stemme? Woot! Grats Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nytt sitat (muligens tatt før, men kommer ikke på bedre nå): "*navn*, here's a lockpick. It might be handy if you, the master of unlocking, take it with you." Velger å sensurere navnet for ikke å gi for mye hint. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nytt sitat (muligens tatt før, men kommer ikke på bedre nå): "*navn*, here's a lockpick. It might be handy if you, the master of unlocking, take it with you." Velger å sensurere navnet for ikke å gi for mye hint. Morrowind? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå