Tharos. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Denne tar jeg litt fritt fra hukommelsen. Mener det var noe slikt i alle fall.Dem som har hørt sitatet, har antaglivis fått mareritt av det. *Hint, hint* "Thank God you came when you did. Another minute and they would have made off of me". Kom endelig på det, Assassins Creed er det. De der forbanna damene som alltid er i trøbbel med vaktene. Hehehe, riktig. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 en stund siden noen har prøvd seg her... here goes: Person1: The words "big" and "large" only begin to describe this thing.Person2: I think "stupid" and "inane" would be useful additions. Person1: Not to mention "grotesque." hint: spill fra tidlig på nittitallet, ladet med gullkorn Lenke til kommentar
vcx Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) en stund siden noen har prøvd seg her... here goes: Person1: The words "big" and "large" only begin to describe this thing.Person2: I think "stupid" and "inane" would be useful additions. Person1: Not to mention "grotesque." hint: spill fra tidlig på nittitallet, ladet med gullkorn Aah, det der er Sam & Max Hit the Raod? Eller? Endret 17. januar 2008 av Howen Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det stemmer, og tingen de referer til er selvfølgelig "the worlds biggest ball of twine" Lenke til kommentar
vcx Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det stemmer, og tingen de referer til er selvfølgelig "the worlds biggest ball of twine" Hehe, mm Her er en ny: "I am looking deep, very deep into your soul, and reading your thoughts. You like Castlevania don't you?" Fra et action spill Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Psycho Mantis MGS Lenke til kommentar
vcx Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Psycho Mantis MGS Helt riktig Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Min tur da: The final gunshot was a exlamasionmark to all that had led up to this point. I released my finger from the trigger,and then it was over Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Dear (ditt navn her), Oh no! Its horrible! L**** has gone missing! What will we do?! Mailt*** Vil fylle ut resten av ordene hvis ingen gjetter riktig. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Dear Mario, Oh no! Its horrible! Luigi has gone missing! What will we do?! Mailtoad Super Mario Galaxy Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Dear Mario,Oh no! Its horrible! Luigi has gone missing! What will we do?! Mailtoad Super Mario Galaxy Riktig Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 "All that this "-kallenavnet på hovedpersonen- character" and his rabid followers are really achieving is punishing the citizens of New York with these attacks - They really must stop for the sake of the people; we simply cannot get the food and the power under control until we can guarantee the safety of the hard working men and women." Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 World In Conflict? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Noen kan bare poste nytt sitat da tiden har gått ut for lenge siden. Spillet var forresten Freedom Fighters. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 prøva meg eg då person 1 We are going deep and we are going hard person 2 you cant be serius person 1 im serius. er vel sikkert ikkje så vanskelig. Lenke til kommentar
terminator50 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 prøva meg eg då person 1 We are going deep and we are going hard person 2 you cant be serius person 1 im serius. er vel sikkert ikkje så vanskelig. call of duty4 Mile high club (flyet i bonusbanen) Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) sa de va lett din tur editt: rota litt Endret 23. januar 2008 av kinG_brutale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå