Poor Leno Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ikke helt Sam § MAx nei! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 "rebel without a pilse", eller "zombies ate my neighbours" ? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Spillet jeg er ute etter er i eventyrspill-sjangeren! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 MI er riktig! Hvilken av spillene i serien er sitatet tatt fra? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Monkey Island 4 Escape from Monkey Island fantastisk festlig scene det også, forresten ny oppgave å bryne seg på: Alle har vel hørt følgende uttrykk, men hvilket spill stammer det fra (og ja, det er et resultat av en dårlig oversettelse) All your base are belong to us Endret 23. august 2007 av Melfacion Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Monkey Island 4 Escape from Monkey Island fantastisk festlig scene det også, forresten ny oppgave å bryne seg på: Alle har vel hørt følgende uttrykk, men hvilket spill stammer det fra (og ja, det er et resultat av en dårlig oversettelse) All your base are belong to us 9346568[/snapback] skal huse og ha hørt det i age of empires 2? ikke helt sikker men Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Feil... vi skal nok litt lengre tilbake i tid. Det er nok mange som har hørt uttrykket (blandt annet fra sangen til "The Laziest Men on Mars" fra 2000), men jeg tror det er få som faktisk har prøvd spillet... Lenke til kommentar
kaalaaker Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Monkey Island 4 Escape from Monkey Island fantastisk festlig scene det også, forresten ny oppgave å bryne seg på: Alle har vel hørt følgende uttrykk, men hvilket spill stammer det fra (og ja, det er et resultat av en dårlig oversettelse) All your base are belong to us 9346568[/snapback] Eg posta det sitatet for noken sider sida, så du bør kanskje ta ei anna oppgave Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Monkey Island 4 Escape from Monkey Island fantastisk festlig scene det også, forresten ny oppgave å bryne seg på: Alle har vel hørt følgende uttrykk, men hvilket spill stammer det fra (og ja, det er et resultat av en dårlig oversettelse) All your base are belong to us 9346568[/snapback] Eg posta det sitatet for noken sider sida, så du bør kanskje ta ei anna oppgave 9346688[/snapback] Venter i spenning...... Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Zero Wing! http://en.wikipedia.org/wiki/All_your_base Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 OK, var ikke klar over at det allerede var tatt. Det er vel ingen tvil om at Crossfore hadde rett (siden han også postet link), men det har gått over 4 timer, så da prøver vi en ny en som garantert ikke er tatt før. Her er en rekke sitater fra et barnespill fra midten eller slutten av 90 tallet. Det er de sitatene som fortsatt sitter best plantet i hodet mitt De skilpaddene var nok raskere enn deg gitt!Du har vunnet: en sekk full av ingenting! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Øhh josefine på skolen? eller ferie? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kan egentlig ikke huske at det var noen skilpadder i det spillet (btw, ladetiden i det spillet var forferdelig XD) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 amy the friendly ghost? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Hahah, det må være de DUMMASTE sitata jeg har hørt Hvem gjetter de?! :!: Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Vi tar et nytt ett her Nice town, I'll take it. Lenke til kommentar
Floyd88 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Monkey Island 4 Escape from Monkey Island fantastisk festlig scene det også, forresten ny oppgave å bryne seg på: Alle har vel hørt følgende uttrykk, men hvilket spill stammer det fra (og ja, det er et resultat av en dårlig oversettelse) All your base are belong to us 9346568[/snapback] skal huse og ha hørt det i age of empires 2? ikke helt sikker men 9346656[/snapback] Det er en juksekode i Age of Empires II. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå