Haggis Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 jeg har desverre kjøpt en pc på Elkjøp: Legend 202A. Da jeg åpner biosen (ami V 3031a) er det ingen som helst mulighet til å stille fsb osv. ser ikke ut som overklokking fra biosen er mulig. Hva skal jeg gjøre? hjelper det med en bios uppgrade? (ingen jumpere på hovedkortet) ;-( Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Huske dette til neste gang, og la være å kjøpe noe fra Elkjip. Litt mer info kan være hendig, forresten. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Huske dette til neste gang, og la være å kjøpe noe fra Elkjip. Sant, Elkjøp er jo ikke akkurat overklokkernes paradis. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Ta å finn en normal bios til hovedkortet ditt, så er det større sjanser for at du finner innstilninger i biosen. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Ta å finn en normal bios til hovedkortet ditt, så er det større sjanser for at du finner innstilninger i biosen. Å flashe med annen bios enn fra produsenten kan ofte være litt riskikabelt. Men i alle tilfelle går det jo an å kjøpe et hk som støtter all annen maskinvare og bytte til dette, og så kan man jo ha det originale i reserve... I så fall er det jo også mulig å velge seg et kort med best mulig oc egenskaper også, og det behøver ikke koste skjorta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå