Gå til innhold

Norges eldste mann


Delvis

Anbefalte innlegg

Uff, jeg liker ikke de "rikere Norge"-reporterne, de har et skikkelig nedlatende "sjekk han raringen her 'a"-blikk absolutt hele tiden, til kameraet og når de snakker med intervjuobjektet. Ja, alle skjønner at han er snål, det er derfor dere lager innslaget, er det ikke? Dere er vel de siste som trenger å demonstrere at dere har skjønt det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uff, jeg liker ikke de "rikere Norge"-reporterne, de har et skikkelig nedlatende "sjekk han raringen her 'a"-blikk absolutt hele tiden, til kameraet og når de snakker med intervjuobjektet. Ja, alle skjønner at han er snål, det er derfor dere lager innslaget, er det ikke? Dere er vel de siste som trenger å demonstrere at dere har skjønt det?

9256966[/snapback]

 

Enig der. De ga meg en dårlig følelse, og hele intervjuet virket som et smågutteprosjekt. Også så mye fokus på de to! Man er jo ikke interessert i å se duden som holder mikrofonen ... Dessuten kan det være greit å bli såpass kjent med intervjuobjektet at man vet om man trenger å rope eller ikke.

 

Til topic: Imponerende med gamle mennesker. Tenk så ufattelig mye de har gjennomgått. Det er kult at den eldste mannen i Norge er såpass oppegående, har humor og kan fortelle.

 

Men han sa at han aldri har sovet middag. Da vart æ skræmt. Det skal kuttes ut sporenstreks!

Lenke til kommentar
Maj7: Hvorfor er det så viktig å bli så gammel da? Går sikkert lei av livet en gang...

9278562[/snapback]

 

ja.. vanskelig å tenke seg at man skal bli lei av livet :hmm: Noen perioder blir man litt lei, men det går alltid over.

 

For min del, kan ikke annet enn grue meg til den dagen man ikke får følge med på hva som skjer lenger.. :ermm:

Lenke til kommentar

Det spørs jo selvsagt hvilken tilstand man er i - ved enn sånn høy alder, ..utvilsomt, utvilsomt..

 

Den eldste jeg har hørt om (som levde mens jeg levde, for å si det sånn) var en fyr fra kaukasus som var 168 år. Han fikk spesiell sendetid på NRK .. en gang sent på 70-tallet. Vi fikk høre opptak av intervjuer om Napoleon-krigene osv. da han var barn.

Lenke til kommentar
Maj7: Hvorfor er det så viktig å bli så gammel da? Går sikkert lei av livet en gang...

9278562[/snapback]

 

Vil få med meg mest mulig av denne verdenen, følge med på hva som skjer :w00t:

 

Da vil jeg selvfølgelig være så frisk som mulig. Ikke noe vits i å leve lenge og være syk og en byrde for andre.

Lenke til kommentar
Uff, jeg liker ikke de "rikere Norge"-reporterne, de har et skikkelig nedlatende "sjekk han raringen her 'a"-blikk absolutt hele tiden, til kameraet og når de snakker med intervjuobjektet. Ja, alle skjønner at han er snål, det er derfor dere lager innslaget, er det ikke? Dere er vel de siste som trenger å demonstrere at dere har skjønt det?

9256966[/snapback]

Enig. Når jeg så på innslaget om den gamle mannen følte jeg nærmest avsky over de to reporterne. De hadde rett og slett et upassende blikk og en dårlig utstråling. Enkelt og greit virket de nokså skutt. Men kanskje det bare er meg som oppfatter dem slik.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Uff, jeg liker ikke de "rikere Norge"-reporterne, de har et skikkelig nedlatende "sjekk han raringen her 'a"-blikk absolutt hele tiden, til kameraet og når de snakker med intervjuobjektet. Ja, alle skjønner at han er snål, det er derfor dere lager innslaget, er det ikke? Dere er vel de siste som trenger å demonstrere at dere har skjønt det?

Enig. Når jeg så på innslaget om den gamle mannen følte jeg nærmest avsky over de to reporterne. De hadde rett og slett et upassende blikk og en dårlig utstråling. Enkelt og greit virket de nokså skutt. Men kanskje det bare er meg som oppfatter dem slik.

 

http://atvs.vg.no/player/index.php?id=12582

 

de har nå kommet med en ny reportasje. I likhet med de andre virker de like overlegne. se på hva de gjør etter omtrent 9:28. her skal intervjuobjektet komme inn med salatsaft, og de nærmest fnyser av ham, se det blikk de gir hverandre, etterfulgt av et ironisk "dette blir godt"...

Lenke til kommentar
http://atvs.vg.no/player/index.php?id=12582

 

de har nå kommet med en ny reportasje. I likhet med de andre virker de like overlegne. se på hva de gjør etter omtrent 9:28. her skal intervjuobjektet komme inn med salatsaft, og de nærmest fnyser av ham, se det blikk de gir hverandre, etterfulgt av et ironisk "dette blir godt"...

 

Klart de kunne vært litt mer positive, men hva hadde du gjort om moren din hadde servert deg SALATSAFT? Ropt at det er det beste du vet med et stort smil og slurpa nedpå som det var Cola?

Endret av WD40
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...