Gå til innhold

Kjøpe ps3 nå eller vente?

FelaroN_

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen vises så lurer jeg på om jeg burde kjøpe en ps3 nå eller vente til slutten av august. Ser at det er noe rykter at det kanskje går ned i pris igjen, eller så har jeg bare hatt våte drømmer, men kom med deres meninger. Tusen takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du lyst på den nå?

den vil gå ned i pris garantert. hadde jeg vært deg så hadde jeg kanskje ventet til juletider. en fugl hvisket i øret mitt at prisen vil gå ned da

9249851[/snapback]

Han skrev

kjøpe en ps3 nå eller vente til slutten av august

Kjøp nå, du får PS3 med 2 spill og kontroller helt ned til 5000 kroner og det er ikke dårlig

Endret av My2Cents
Lenke til kommentar

sånn er livet felaron..

rett etter at jeg kjøpte min til blodpris kom det ett pakketilbud med motorstorm og resistance..

men jeg kan fortelle deg at jeg allikevel er storfornøyd og angrer ikke ett sekund.

bruker den nå som Media Center og det fungerer utmerket.

bruk Tversity!

lykke til!

Lenke til kommentar

Spørs egenltlig hva du venter på. Hvis du skal ha den til å spille spill som kommer og ikke bryr deg noe om de spillene som er ute nå. Så bør du kanskje vente, selv om det ikke er sikkert den blir så mye billigere i år. 4999,- inkludert to spill og ekstra kontroller er ikke blodpris for å si det sånn.

Men det er en solid konsoll som er kjekk å ha. Har mange bruksområder også. Du vil nok ikke angre på kjøp av konsollen.

For å si det slik. Kjøp den nå og kos deg med en ny konsoll et halvt år.

vent til juletider og spar maks 500kr. Så, hvor mye er de ekstra månedene spilling verdt for deg?

Lenke til kommentar
Som emnetittelen vises så lurer jeg på om jeg burde kjøpe en ps3 nå eller vente til slutten av august. Ser at det er noe rykter at det kanskje går ned i pris igjen, eller så har jeg bare hatt våte drømmer, men kom med deres meninger. Tusen takk for alle svar

9249832[/snapback]

ned i pris igjen? Så vidt jeg vet har det ikke vært noen offisielle priskutt på ps3 i PAL regionen.

Lenke til kommentar

eg kan skaffe PS3 fra kina for de som vil det. har en butikkavtale med et stort firma som videreformidler blandt annet ps3.

for dem som vil ha, er prisen 4500kr. (60gb versjon) da følger 3 spill, og ekstra håndkontroll med:

<Ridge Racers 7>

<White knight thing language>

<Resistance:Exterminates the humanity>

Send meg en mail på: [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...