Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hvordan sender jeg en fil til en annen IP som er i samme nettverket som meg? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 skriver brukernavnet på pc-en hans:=) evt trykker søk>datamaskiner eller personer i nettværket:) (sørg for at dere er i samme workgroup og at deling er slått på vær enkelt hd Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Be om å få skriverettigheter på delingsressursen og kjør følgende kommando: copy C:\Source.txt \\[IP-adresse]\[Delt mappe]\Source.txt Lenke til kommentar
wan Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 copy c:\bilde.gif \\ip\shared\bilde.gif Logon failure: unknown user name or bad password. Tilgang er innvilget fra før, kopiering fungerer fint på tradisjonelt vis. ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 "\\username:password@ip\path" er vel tingen Lenke til kommentar
wan Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Hadde vært greit med en fasit her. Med Uelands forslag: The network path was not found. 0 file(s) copied. Siste: Den opprinnelige framgangsmåten fungerte ypperlig, jeg kan ha tastet feil. Opprettet et passord for administrator, kan være at dette gjorde utslaget? Endret 10. august 2007 av wan Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Netcat kan man overføre filer Men man vet ikke når filen er ferdig overført da. Brukte også Netcat og telnet til chatting, når msn var nede Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Systemet finner ikke angitt fil C:\Documents and Settings\M@$t£RG@M£R>copy C:\Prank\FSX.exe "\\brukernavn:passord@IP\C:\Programfiler\Microsoft Games\Flight Simulator X" brukernavnet er riktig, passordet er riktig og IP'n er riktig, men likevel så fungerer det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå