Effekt Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Har nettopp bestilt eit par hodetelefoner, men dei har desverre ein 6,3mm-utgang. For å kunne bruke den med PCen treng eg derfor eit adapter. Det finst massevis av denne typen å få tak i i Norge, men eg klarer ikkje å finne nokon i Norge som har denne høgkvalitets typen. Sennheser skal visstnok ha ein tilsvarende. Er det nokon som veit korleis ein kan få tak i ein slik utan å måtte betale dobbelt så mykje i frakt som på sjølve vara? Edit: Var litt usikker på plassering, men sidan det stod: Diskuter høyttalere, kabler, spikes, elementer, høyttalermerker [..] håper eg at eg har posta rett plass. Endret 10. august 2007 av raspekaker Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det er nå "bare" en overgang da, de helt store kvalitetsforskjellene sett bort ifra hvor godt pluggene sitter er nok fraværende Ville tatt en tur på Clasern / Biltema / en lokal hifi/kabel/elektrosjappe og sett på mulighetene. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Ville tatt en tur på Clasern / Biltema / en lokal hifi/kabel/elektrosjappe og sett på mulighetene. 9249467[/snapback] Ok, hadde tenkt meg ein tur til byen (vel by og by, vi har i alle fall ein Biltema) i morgon, og sjå kva dei har der, og så kan eg eventuelt kjøpe ein Grado/Sennheiser dersom eg skulle vere så heldig å komme over ein seinare. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kan jo være de har sånn på hifiklubben? Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Det er i alle fall ingenting på nettsidene deira, og eg bur eit godt stykke unna nermaste butikk. Kan kanskje ringe og spørje om dei har eller kan importere og eventuelt ta turen innom neste gong eg er i Bergen. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hm, syns det var litt rart at de ikke hadde det på hifiklubben, er jo ganske vanlig å bruke sånn overgang. Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 hva med å ganske enkelt lodde en slik kabel selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå