Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

må runke mye

Gjest Gjest_Gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjest_*

Jeg lurer på om det er normalt og runke 2-4 ganger daglig?? jeg føler at jeg må gjøre det.. har ikke hatt sex enda eller turt å vist penisen min frem for jenter, som følge av at jeg har trang forhud. jeg skal gjøre noe med dette problemet snart har jeg bestemt.. er 20 år, men er det normalt å runke så mye, kan det være skadelig over tid??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gjest_*

Hehe, jeg bare tenkte at jeg runker mye da siden jeg ikke har hatt sex enda og tenker veldig mye på det osv, og at det kanskje blir mindre når jeg får meg noe og får oppleve det, for for meg er sex et fjernt tema en så lenge :(

Lenke til kommentar
Det er helt normalt og ufarlig. :)

9249310[/snapback]

Nja. Gutter kan utvikle friksjonsproblemer, altså at jenta ikke gir tilstrekkelig friksjon så at man ikke kommer.

Med 2-4 ganger per dag må du være på pass med hvor hardt du runker. Kan gjerne bli litt røft ettersom en orgasme kort tid etter en annen sitter litt "lengre bak".

1 per dag er en gylden regel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_*
Men slapp av, det kommer nok skal du se. har kammerater som har fått det til på de merkligste måter.

9256307[/snapback]

Hva er det du mener her egentlig?

Lenke til kommentar

Eneste problemet med å onanere for mye, er at du kan få sår, og dermed blir tvunget til å ta en pause for å la de gro.

Men uten om det... Er det ikke problem i hele tatt. Kanskje glidemiddel eller noe kan hjelpe, eller å ikke presse for hardt mens du er i gang.

Alt tullet om at onanering er farlig er bare kristen/religiøs propaganda.

Edit: Og jeg tror ikke sex vil roe ned lysten. Har ikke hørt noe slikt fra mine kompiser. De kjører på som vanlig uansett.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Du vil nok runke litt færre ganger om dagen når du runder ca. 21 år. Det skjedde med meg, men runker hver dag for det om, og jeg er 26 og er *trommevirvel* jomfru.

Du blir ikke sår, selv om dette avhenger stort fra person til person.

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Du vil nok runke litt færre ganger om dagen når du runder ca. 21 år. Det skjedde med meg, men runker hver dag for det om, og jeg er 26 og er *trommevirvel* jomfru.

:o.. har du et problem med penisen din siden du er 26 og jomfru? *bare lurer*

Jeg er ordentlig sprø, tenker på sex hele tiden, og jeg er 20, men kommer ikke til å ha sex før jeg fikser på forhuden.. Urettferdig at noen skal ha et sånt problem :(

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om det er normalt og runke 2-4 ganger daglig??

9249301[/snapback]

Det er utrolig hvor sikre noen her er i sine uttalelser.

Før var det skremselspropaganga mot hvor farlig det var, idag er er det ikke måte på det motsatte.

Ut ifra det jeg har lest flere steder (bl.a. Men's Health) har undersøkelser vist at overdreven aktivitet over tid kan være skadelig. Spesielt har det vært nevnt prostatakjertelen og med overdreven menes daglig. Det er såpass mange som har utviklet sexavhengighet at det t.o.m. i Norge finnes eget behandlingsopplegg mot det (og det er en god del år siden jeg hørte om det). Jo oftere, dess sterkere kan også trangen bli og det kan ende opp i værste fall som en ren tvangshandling.

Men det virker som at helsepersonell er totalt uvitende.

Lenke til kommentar

:o.. har du et problem med penisen din siden du er 26 og jomfru? *bare lurer*

Jeg er ordentlig sprø, tenker på sex hele tiden, og jeg er 20, men kommer ikke til å ha sex før jeg fikser på forhuden.. Urettferdig at noen skal ha et sånt problem :(

9266021[/snapback]

Jeg har problem med sinnet mitt. Jeg er ikke frampå nok, ikke nok selvtillit og utseendet er ikke med meg.

Og fiks forhuden din! :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_*
Jeg har problem med sinnet mitt. Jeg er ikke frampå nok, ikke nok selvtillit og utseendet er ikke med meg.

Og fiks forhuden din! :)

9267987[/snapback]

Jeg har det samme som deg bortsett fra at jeg har null problem med utseende.. er blant annet ganske så beskjeden som følge av utsettelse og utsettelse av lege besøk osv.. :ph34r:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen brukere har ikke lest reglene for posting her, inklusive punkt 2D som sier:

Dette er ikke et vitseforum, vi har et eget forum for slikt: Off Topic:Humor. Tråder som hører hjemme der vil bli flyttet, poster som vitser om trådens emne vil bli slettet.

En rekke poster er derfor slettet. Noen brukere er gjengangere i off topic posting her i kategorien og anmodes på det innstendigste om å skjerpe seg.

Kommentarer tas som vanlig på PM, ikke i tråden.

Geir :)

Edit: Rettet noen quotetags mens jeg holdt på.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_*

Nja. Gutter kan utvikle friksjonsproblemer

Hei, Trådstarter her.

Dette har jeg egentlig lurt litt på ja, jeg bruker ofte å spenne musklene i benene når jeg runker, og har også en egen runke teknikk, kan dette utvikle seg til å bli et problem når jeg nå skal fikse på forhuden? tenker på nye runketeknikker som vil oppstå når forhuden ikke dekker hodet i erigert tilstand.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...