Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvor mye kjølepasta og hvordan rense?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå ny kjølepasta og skal rense for den gamle, jeg har skrapt av den gamle og tatt litt zalo på og tørket av med litt vann for så å tørke med papir, er det godt nok? Jeg kan fortsatt see merker etter den gamle men har det noe å si?

Og hvor mye skal jeg ha på? Har 4200+ dual core prosessor og Artic Silver 5 kjølepasta.

EDIT: Når jeg tenker meg om så er vel den her posten feilpostet..

Endret av Dot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå på nærmeste bensinstasjon å kjøp kondensfjerner . Eller annen teknisk sprit bør vel også gå . Skraping og papir er fy som fa** da dette skaper riper som pastaen må fylle .

Om du trykker HER så ser du nøyaktig hvordan man skal påføre pastaen for din type prosessor .

Lenke til kommentar
Gå på nærmeste bensinstasjon å kjøp kondensfjerner . Eller annen teknisk sprit bør vel også gå .  Skraping og papir er fy som fa** da dette skaper riper som pastaen må fylle .

Om du trykker HER så ser du nøyaktig hvordan man skal påføre pastaen for din type prosessor .

9249309[/snapback]

Altså en liten klump og bare ta nedpå kjøleribben oppå klumpen?

Lenke til kommentar

kjøp aceton feks. artic silver ska du ha på ca ett riskorn i mengde midt på cpu, og sett nedpå kjøleren og vri noen ganger med og mot-ur`s slik at det blir spredd utover. fest kjøleren og start opp (obs ikke ta den opp igjen, da må du gjøre det på nytt igjen)

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...