Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Umoralsk å ha sex med en hore ?

Anarkist

Anbefalte innlegg

Noen som har kilder på at prostitusjon er verdens eldste yrke? Høres mer ut som ett humoristisk utsagn fra min side.

Jeg tenkte på at jeger (spesielt), fukt/bærsankere, barnepasser, snekker, arkitekt osv. er eldre en prostitusjon.

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har kilder på at prostitusjon er verdens eldste yrke? Høres mer ut som ett humoristisk utsagn fra min side.

Jeg tenkte på at jeger (spesielt), fukt/bærsankere, barnepasser, snekker, arkitekt osv. er eldre en prostitusjon.

Hadde du lest alt hadde du ikke postet dette, da det ble skrevet og rettet opp til at det var ETT av verdens eldste yrker.

Lenke til kommentar
etter min mening er det mange flere horer enn de som står på hjørnet, hvor forskjellig er det egentlig fra å bruke 1000 kr på en dame på byen få hun hjem, knulle vettet av hun og hive hun ut om morgenen?

Forskjellen er at hvis hun først blir med deg hjem, så finner hun deg tiltrekkende (hvis ikke, ville hun ha takket til alle de gratis drinkene). En hore ville ha ligget med enhver som betaler. Det er en vesentlig forskjell, som gjenspeiles i sexen.

Lenke til kommentar
eeeh ja? er ikke like digg å stikke snabben sin inn i samme hull som 8000 folk har stukket snabben sin i før deg

Følte du deg truffet siden du reagerte så hardt eple? :p

Hva gjør det mindre digg? Please, do tell.

Nei, kan ikke helt si at jeg føler meg truffet, av flere grunner, egentlig.

Lenke til kommentar

hahahah, men selv om hun er vaska liker jeg ikke tanken på det... for det første er damer som har knulla masse rundt vanligvis slappere i skrittet og har større sjans for sjukdommer, som igjen gjør at jeg synes hun er ekkel og ikke blir særlig kåt

luksusprostituerte har ikke knulla 8000stk som vi snakket om, det har gatejenter

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Jenter blir ikke slappere i skrittet av sex. Hvor i svarte har du det i fra? Skal du dumpe damen din om dere har hatt sex 500-600 ganger fordi hun begynner å bli "slapp"? De fleste prostituerte på et nivå litt over 7 knull kvelden trener faktisk underlivet sitt, og det gjør ganske mange av de "vanlige" jentene jeg kjenner og.

Lenke til kommentar
Jenter blir ikke slappere i skrittet av sex. Hvor i svarte har du det i fra? Skal du dumpe damen din om dere har hatt sex 500-600 ganger fordi hun begynner å bli "slapp"? De fleste prostituerte på et nivå litt over 7 knull kvelden trener faktisk underlivet sitt, og det gjør ganske mange av de "vanlige" jentene jeg kjenner og.

kilde på at prostituerte trener underlivet? samme for meg hva du synes eple, men jeg liker ikke en mus som blir pult på av 7 forskjellige hver dag. det er motbydelig i mine øyne, hvis du syns det er så supert, vel bra for deg. Vi er forskjellige.

Lenke til kommentar
Jeger var bare en ulønnet posisjon før samfunnet ble riktig strukturert. Samme gjelder bærsanking etc.

Tja, forutsetter "yrke" at man har penger som betalingsmiddel, arbeidskontrakter og skatteseddel?

Jeg synes godt man kan regne jeger og bærsanker som verdens eldste yrker. De var selvstendige næringsdrivende som fikk sin lønn i kjøtt og bær de selv fanget/plukket. At mat deretter ble brukt som betalingsmiddel for å kjøpe sex, kan selvsagt være mulig. Men poenget med å hevde at prostitusjon er verdens eldte yrke, har jeg alltid oppfattet som et oppdiktet argument blant horekunder for å forsvare sitt sexkjøp.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_kverulant_*

er en fair sak å betale ærligt og rakt for å ha seg et nr, mye mer ærlig og rakt på sak det enn alle de andre alternativene med damer som ska ha betalt ditt og datt,social status pjatt, fet bil,hytte,båt,svært jekla hus, sydenferier you name it...alle damer liker slikt, og det koster uansett, så i mine øyne er det mye ærligere å ta betalt rakt upp og ned i stedet for å gjøre det likavel i det skjulte :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...