Heradon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Noen som har kilder på at prostitusjon er verdens eldste yrke? Høres mer ut som ett humoristisk utsagn fra min side. Jeg tenkte på at jeger (spesielt), fukt/bærsankere, barnepasser, snekker, arkitekt osv. er eldre en prostitusjon. Endret 11. desember 2008 av Lubben Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Noen som har kilder på at prostitusjon er verdens eldste yrke? Høres mer ut som ett humoristisk utsagn fra min side. Jeg tenkte på at jeger (spesielt), fukt/bærsankere, barnepasser, snekker, arkitekt osv. er eldre en prostitusjon. Hadde du lest alt hadde du ikke postet dette, da det ble skrevet og rettet opp til at det var ETT av verdens eldste yrker. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er "jeger" et yrke? Trodde det var mer en hobby, jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeger var bare en ulønnet posisjon før samfunnet ble riktig strukturert. Samme gjelder bærsanking etc. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 etter min mening er det mange flere horer enn de som står på hjørnet, hvor forskjellig er det egentlig fra å bruke 1000 kr på en dame på byen få hun hjem, knulle vettet av hun og hive hun ut om morgenen? Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 etter min mening er det mange flere horer enn de som står på hjørnet, hvor forskjellig er det egentlig fra å bruke 1000 kr på en dame på byen få hun hjem, knulle vettet av hun og hive hun ut om morgenen? Forskjellen er at hvis hun først blir med deg hjem, så finner hun deg tiltrekkende (hvis ikke, ville hun ha takket til alle de gratis drinkene). En hore ville ha ligget med enhver som betaler. Det er en vesentlig forskjell, som gjenspeiles i sexen. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hun du spanderer drinken på har vel faktisk lyst på deg også. Hun gjør det ikke bare fordi du spanderte drink Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Synes det ikke er noe i veien med deg jeg! bare tenk pa hvor mange ho har knulla fore deg! Ekkelt synes na jeg... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Å herregud. Skal tidligere antall sexpartnere virkelig bety noe for hvem du ligger med? Hadde du synes det var umoralsk kunne jeg gått med på den, men fy faen. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 eeeh ja? er ikke like digg å stikke snabben sin inn i samme hull som 8000 folk har stukket snabben sin i før deg Følte du deg truffet siden du reagerte så hardt eple? Lenke til kommentar
Benor Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vi gutter har en annen sexnivå ett det jenter har så greit med prostitusjon form min del, for å være ærlig ? Nå er jeg spent. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 eeeh ja? er ikke like digg å stikke snabben sin inn i samme hull som 8000 folk har stukket snabben sin i før deg Følte du deg truffet siden du reagerte så hardt eple? Hva gjør det mindre digg? Please, do tell. Nei, kan ikke helt si at jeg føler meg truffet, av flere grunner, egentlig. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hva gjør det mindre digg? Please, do tell. At et par ekle, feite griser har sprutet der før deg uten at hora har dusja etterpå ? For min del er det en klar turn-off ja.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg tror nok at horer dusjer først, gitt. Jeg snakker ikke om gatejenter, jeg snakker om luksusprostituerte. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) hahahah, men selv om hun er vaska liker jeg ikke tanken på det... for det første er damer som har knulla masse rundt vanligvis slappere i skrittet og har større sjans for sjukdommer, som igjen gjør at jeg synes hun er ekkel og ikke blir særlig kåt luksusprostituerte har ikke knulla 8000stk som vi snakket om, det har gatejenter Endret 12. desember 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jenter blir ikke slappere i skrittet av sex. Hvor i svarte har du det i fra? Skal du dumpe damen din om dere har hatt sex 500-600 ganger fordi hun begynner å bli "slapp"? De fleste prostituerte på et nivå litt over 7 knull kvelden trener faktisk underlivet sitt, og det gjør ganske mange av de "vanlige" jentene jeg kjenner og. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jenter blir ikke slappere i skrittet av sex. Hvor i svarte har du det i fra? Skal du dumpe damen din om dere har hatt sex 500-600 ganger fordi hun begynner å bli "slapp"? De fleste prostituerte på et nivå litt over 7 knull kvelden trener faktisk underlivet sitt, og det gjør ganske mange av de "vanlige" jentene jeg kjenner og. kilde på at prostituerte trener underlivet? samme for meg hva du synes eple, men jeg liker ikke en mus som blir pult på av 7 forskjellige hver dag. det er motbydelig i mine øyne, hvis du syns det er så supert, vel bra for deg. Vi er forskjellige. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Selvsagt synes ikke jeg at det er supert. Jeg synes bare det er idiotisk å anta at prostituerte er slappe. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeger var bare en ulønnet posisjon før samfunnet ble riktig strukturert. Samme gjelder bærsanking etc. Tja, forutsetter "yrke" at man har penger som betalingsmiddel, arbeidskontrakter og skatteseddel? Jeg synes godt man kan regne jeger og bærsanker som verdens eldste yrker. De var selvstendige næringsdrivende som fikk sin lønn i kjøtt og bær de selv fanget/plukket. At mat deretter ble brukt som betalingsmiddel for å kjøpe sex, kan selvsagt være mulig. Men poenget med å hevde at prostitusjon er verdens eldte yrke, har jeg alltid oppfattet som et oppdiktet argument blant horekunder for å forsvare sitt sexkjøp. Lenke til kommentar
Gjest Guest_kverulant_* Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 er en fair sak å betale ærligt og rakt for å ha seg et nr, mye mer ærlig og rakt på sak det enn alle de andre alternativene med damer som ska ha betalt ditt og datt,social status pjatt, fet bil,hytte,båt,svært jekla hus, sydenferier you name it...alle damer liker slikt, og det koster uansett, så i mine øyne er det mye ærligere å ta betalt rakt upp og ned i stedet for å gjøre det likavel i det skjulte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg