Gå til innhold

Spørsmål ang en reinstallasjon CD for XP!

Anbefalte innlegg

Heisann

Tenkte jeg skulle formatere en PC jeg har. Men så har je en dårlig vane for å holde orden på ting som CDer og sånt. Så jeg leta og leta i PC-CD bunken min og fant en reinstallasjons CD for XP, som er det OS som jeg har på PCen jeg skla reinstallere.

Men så er jeg ikke sikker på om den tilhører den nye Dell PCen min eller den gamle Dell PCen jeg hadde, som oså hadde XP home.

Kan det det gå an å få installert og ikke måte oppgi CD key hvis den CDen tilhører den gamle Dell PCen min sitt OS?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

Tenkte jeg skulle formatere en PC jeg har. Men så har je en dårlig vane for å holde orden på ting som CDer og sånt. Så jeg leta og leta i PC-CD bunken min og fant en reinstallasjons CD for XP, som er det OS som jeg har på PCen jeg skla reinstallere.

Men så er jeg ikke sikker på om den tilhører den nye Dell PCen min eller den gamle Dell PCen jeg hadde, som oså hadde XP home.

Kan det det gå an å få installert og ikke måte oppgi CD key hvis den CDen tilhører den gamle Dell PCen min sitt OS?

9248863[/snapback]

Mest sansylig så skal det gå helt fint, men du må vel taste inn cdkey, må du ikke det? bare taste inn den nye i så fall.. forskjellen og låsen til OSet ligger i nettopp cdkeyen. husk å kjør noen runder på windowsupdate nåe du er ferdig med installasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...