Gå til innhold

Ryggsekk til 17"

gisse81

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har bestilt meg en Dell Vostro 1700 med 17" skjerm og lurer på om noen har et godt tips om en bra ryggsekk som passer denne. Eventuelt en god side som selger bærevesker til en overkommelig pris. Jeg leter men finner for det meste bare sekker til 15"-skjerm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har bestilt meg en Dell Vostro 1700 med 17" skjerm og lurer på om noen har et godt tips om en bra ryggsekk som passer denne. Eventuelt en god side som selger bærevesker til en overkommelig pris. Jeg leter men finner for det meste bare sekker til 15"-skjerm.

9248841[/snapback]

Jeg kjøpte ihvertfall denne.

Har ikke prøvd noen andre, men jeg synes at denne er helt grei.

Marvin

Lenke til kommentar

9248841[/snapback]

Jeg kjøpte ihvertfall denne.

Har ikke prøvd noen andre, men jeg synes at denne er helt grei.

Marvin

9248869[/snapback]

Vil det være plass til skolebøker og slikt i den i tillegg til PCen og strømkabel etc. eller blir den litt trang for slikt?

Lenke til kommentar

Se om du får tak i XPS ryggsekk på dell.no. En kamerat har den og en 17" XPS og den har god plass. Selv kjøpte jeg en Jansport sekk som akkuratt rommer min i9400. Det blir trangt, men det går greit. Hadde den med på ferie og både sekken og pc'en klarte seg fint.

Lenke til kommentar
Se om du får tak i XPS ryggsekk på dell.no. En kamerat har den og en 17" XPS og den har god plass. Selv kjøpte jeg en Jansport sekk som akkuratt rommer min i9400. Det blir trangt, men det går greit. Hadde den med på ferie og både sekken og pc'en klarte seg fint.

9248973[/snapback]

Nå kommer jeg ikke inn på Dell sine sider akkurat nå, så jeg får ikke sjekket, men er ikke den XPS sekken egentlig den samme som jeg linket til ? Jeg trodde ihvertfall det.

Jeg har ikke brukt den så mye, men jeg skal sjekke litt mer når jeg kommer hjem. Kanskje det finnes noen hemmelige rom? :)

Marvin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...