Leraand Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Dette bilde tok jeg i et blomsterland da jeg var i Danmark:) Jeg brukte ett kompaktkamera og ett forstørelsessglass. Har redigert i Gimp;) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Syns det var litt flatt og fargeløst. Lenke til kommentar
Leraand Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Dt blir kanskje litt feil å si fargeløst?+ mn takk for kritikk:)! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Synes ikke det blir feil å kalle det fargeløst, for meg så virker fargene altfor blasse. Manger litt dybeskarphet også, men fint utsnitt og motiv, da. Lenke til kommentar
Unique- Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Stiligt, og fine fargar. Men eg visste ikkje heilt kor eg sko fokusera. Lenke til kommentar
netrex Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Det er jo farger der, men for svake, og bildet er for mørkt synes jeg. Det ser ikke ut som det er oppskarpet etter nedskalering heller, noe stort sett alle bilder trenger for å beholde skarpheten. Endret 10. august 2007 av netrex Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Var ikke noe galt med fargene, men selve bildet er altfor undereksponert, som gjør at det virker blast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå