Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

5000 kroner til den som kan...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NiTro"]Er det mulig å få en link til den listen da?

Tviler på de engang fantaserer og bygge ut sentralen jeg er koblet til..

Sjekk med kapaks f.eks hos www.bluecom.no eller noen av de andre.

Jeg vet at de jeg har sjekket har blitt oppdatert på kapaks med dato og hele pakka.

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg mer informasjon?

Lasse Bjerkan

Nå kan det jo hende det du er blandt de heldige som er kommet med på TN sin utbygging for 2003, jeg sitter med listen forran meg.

Det er vetatt at 76 nye sentraler får ADSL i første halvdel av 2003.

Vet du hvor jeg kan lese den lista?

Lenke til kommentar

Vet du hvor jeg kan lese den lista?

Du finner den kanskje på www.jara.no, hvilket fylke bor du i?

Jeg bor i Oppland.

Sjekka nummeret mitt på www.bluecom.no i stad:

Resultat: 61111410

Linjene skal oppgraderes til ADSL ca.dato 28.03.2003

Stemmer det, eller er det bare en feil med systemet deres?

Lenke til kommentar

Til orientering, så tror jeg det var mitt forslag

Lassebjerke ble interessert i, og spurte etter mer informasjon om.

:D

Var det ikke det?

Som sagt, du kan bare kontakte www.jara.no (som jeg oppgav først) :D

og spør etter redegjørelse for det jeg nevnte om DSLAM.

Men det er klart, hvis han står på den listen er sikkert saken like grei, men sånn som jeg forsto ham, var det ikke mye tjangs for det.

Men som sagt, jeg tror det var mitt forslag som fattet interesse :D

Lenke til kommentar

Sliter selv med at sentral jeg er koblet til er en sånn liten "relay"stasjon, som er en halvmeter høy, og ikke har plass til noe DSL utstyr i seg :p

Det heter en RSU på fagspråket. Det er en liten hjelpesentral som er satt opp grunnet for liten kapasitet i området. Det er helt høl i hue av Telenor å sette opp slike spør du meg. De og andre leverandører mister jo masse kunder på xDSl fronten. Man har jo 2 Mbits linjer hvis man er desperat da! Disse koster jo en del penger da..........

De er også mer rettet mot bedrifter.

PS! Har ikke sett noen RSU'er med xDSL utstyr i seg enda. Får håpe det kommer da.

Hilsen Zuul

Lenke til kommentar

Ja, det var groenn forslag jeg ble interessert i. Har nå ringt jara, men de kunne ikke hjelpe meg, de anbefalte banetele. Noen som vet noe om deres produkter?

Er det noen som har erfaring med Tiscali SAT, jeg vurderer seriøst å gå for det selv om hastigheten ikke er noe å skryte av.

Lasse Bjerkan

Lenke til kommentar

Sliter selv med at sentral jeg er koblet til er en sånn liten "relay"stasjon, som er en halvmeter høy, og ikke har plass til noe DSL utstyr i seg :p

Det heter en RSU på fagspråket. Det er en liten hjelpesentral som er satt opp grunnet for liten kapasitet i området. Det er helt høl i hue av Telenor å sette opp slike spør du meg. De og andre leverandører mister jo masse kunder på xDSl fronten. Man har jo 2 Mbits linjer hvis man er desperat da! Disse koster jo en del penger da..........

De er også mer rettet mot bedrifter.

PS! Har ikke sett noen RSU'er med xDSL utstyr i seg enda. Får håpe det kommer da.

Hilsen Zuul

RSU var det det het!

Du trur vel ikke de ville kuttet ut RSUen, og kobla oss over på hovedsentralen hvis RSU'en skulle slutte å virke? *legge ondskapsfulle planer om å gi 7. klasseguttene i nabolaget litt kraftige kinaputter*

Lenke til kommentar
Ja, det var groenn forslag jeg ble interessert i. Har nå ringt jara, men de kunne ikke hjelpe meg, de anbefalte banetele. Noen som vet noe om deres produkter?

Er det noen som har erfaring med Tiscali SAT, jeg vurderer seriøst å gå for det selv om hastigheten ikke er noe å skryte av.

Lasse Bjerkan

Hvor stor er plassen du bor?

INO har jo drevet stort med radiobasert BB på små steder, du kan jo høre hvordan de ser på saken og hva de krever for og bygge ut.

Lenke til kommentar
. Har nå ringt jara, men de kunne ikke hjelpe meg, de anbefalte banetele. Noen som vet noe om deres produkter?

Lasse Bjerkan

Synd at ikke Jara kunne hjelpe deg :(

Her er hvertfall et par linker ang. Banetele:

www.banetele.com

fra bredbåndsguiden

Tiscali SAT har jeg ikke vært borti, men har vært kunde hos Tiscali lenge, og har vanlig ADSL der nå. Så generelt sett er jeg bra fornøyd med dem .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...