webby1 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Skal brenne en film på 6,3gb, men dvd plata tar inn 4,7gb. Filmen innholder mange VOB filer. Hvordan skal jeg få brent denne filmen på dvd? Takk på forhånd Endret 10. august 2007 av webby1 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Skal brenne en film på 6,3gb, men dvd plata tar inn 4,7gb. Filmen innholder mange VOB filer. Hvordan skal jeg få brent denne filmen på dvd? Takk på forhånd 9248552[/snapback] dvdshrink funker vel til dette vil jeg tro Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kan vel kjøpe deg en duallayer dvdplate til dette formålet? Lenke til kommentar
starks Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 jepp, der har du vel de to alternativene. enten komprimere video_ts mappa med dvdshrink, slik at den kan brennes på en vanlig dvd-plate, dette fører til et lite kvalitetstap. eller kjøpe en DL-DVD plate for å brenne ut filmen ukomprimert, da må du ha en dvd-brenner som støtter DL-brenning (noe du sannsynligvis har).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå