Gå til innhold

Heavenly Sword "making of video"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg såg denne op PS3`en i går...eg blir nesten lei meg når eg tenker over kor piss dårlig demoen var. For det ser jo så utrolig RÅTT ut :D Forøvrig anbefaler eg å laste ned denne animerte historie saken fra Heavenly Sword fra PSN, skikkelig tøff animering :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

HAdde norsk tekst ja, veldig nice egentlig. Men GS har jo nylig sagt at spillet sliter med framdrops til tider, så håper det blir glattet ut etter hvert.

2000 fiender på skjermen må vere....rimelig villt. Skal jo vere ein ganske god AI på disse også, syns ikkje det kom noe særlig godt frem i demoen men ;)

Lenke til kommentar

Mala og Zaleeek: Demoen har også norsk tale om det skulle være passende (og dansk/svensk/tysk/engelsk/fransk/pols/italiensk/spanskblablabla tale/text i tillegg. grunnen til at dere hadde norsk text var at dere valge norsk språk på begynnelsen. i options kan man velge talt språk og text.

Så dritfett..gleder meg sinnsykt!

Lenke til kommentar
HAdde norsk tekst ja, veldig nice egentlig. Men GS har jo nylig sagt at spillet sliter med framdrops til tider, så håper det blir glattet ut etter hvert.

2000 fiender på skjermen må vere....rimelig villt. Skal jo vere ein ganske god AI på disse også, syns ikkje det kom noe særlig godt frem i demoen men ;)

9249641[/snapback]

Men det er ikke akkurat 2000 som angriper eller ? I Demoen er det en og en som kommer mot deg hele tiden, det var litt kjipt. Ellers håper jeg animasjonene blir jobbet hardt på etter å ha prøvd demoen. Nariko hakker bortover når hun går og det er ingen connection mellom de forskjellige animasjonene så er vel derfor det framstår som veldig hakkete bevegelser.

Lenke til kommentar

Du har heilt rett Avean, de kommer gruppevis etc. Men det er 2000 soldater på slagmarken. Man ser jo eit overveldene overblikk over disse, ser jo rått ut. Men isfall håper eg utviklerene for ein jævla gangs skyld lever på AI-fonten.

EDIT: Testet HS demoen på norsk da den kom ut, og det var som forventet komikk fra ende til annen(om noe kort^^)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Dere skjønner vel at de ikke ønsker å spoile halve spillet gjennom en lusen demo, det er jo en selvfølge..

9251317[/snapback]

Stranglehold er ein demo som er eit perfekt eksempel på åssen ein demo skal appelere uten å røpe spillet, men vise mye likevel. HS feilet der da vi allerede hadde sett demoen 90 ganger tidligere, og samtidig var den så aksandalø kort at det nesten svir på pungen.

Lenke til kommentar
Skal vedde på att dette spillet blir utsatt, til å være så nærme release var dette en ufattlig dårlig demo av ett ophyppa spill

9251514[/snapback]

Tvilsomt!

Da dette som sagt var snakk om ein tidlig build av spillet. Over 1 år gammelt build meiner eg faktisk.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Men det er ikke akkurat 2000 som angriper eller ? I Demoen er det en og en som kommer mot deg hele tiden, det var litt kjipt. Ellers håper jeg animasjonene blir jobbet hardt på etter å ha prøvd demoen. Nariko hakker bortover når hun går og det er ingen connection mellom de forskjellige animasjonene så er vel derfor det framstår som veldig hakkete bevegelser.

9250978[/snapback]

Vil dere virkelig at 2000 folk skal angripe dere på en gang i slike spill?

Hvordan planlegger dere å klare å komme dere videre, isåfall?

Jeg hadde store problemer de gangene mere enn to-tre angrep meg på en gang i demoen, counter-attack + rull vekk, går når ett par folk angriper.

Men når det kom for mange, så er det veldig vansklig å rulle i riktig retning, og å følge med på hvilke fiender som står hvor, og finne tilbake til Nariko igjen.

Når dem først slår løs på deg, mister du raskt liv..

Det hadde riktignok vært greiere å kunne hoppe, siden ikke motstandersoldatene er i luften, men en god del av utfordringen ligger å klare å rulle bort å allikevell klare å ungå soldatene, som plutselig står å slår på deg etter ett lite feilskjær.

I den ferdige versjonen, tror jeg heller ikke du har så mange moves som i demoen så tidlig i spillet.

Men spillet ser ut til å bli vanskelig nok det, hvis ikke er det bare å skru opp på Hell-vansklighetsgraden, og du får plenty utfordring.

Med tanke på at ingen Sony-testerene klarte den høyeste vansklighetsgraden, og Ninja Theory måtte sende folk avgårde for å bevise at det var mulig å komme igjennom spillet på høyeste vansklighetsgrad, så tror jeg ikke du skal være bekymret over å måtte vente for lenge på fiender.

Hakkingen er det siste som blir tatt optimalisert, før spillet går gold, og det er ikke gått gold ennå. :)

Personlig synes jeg Sony har gitt ut demoen alt for tidlig, de skulle ventet til uken før release, for så å gi en mere optimalisert demo ut.

Det synes jeg forøvrig alltid uansett spill, har ingen interesse av å spille en demo en hel måned før spillet kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...