kristovs Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Denne burde nok vært postet på ønsket kjøpt, men jeg tror ikke dem jeg søker leter der... Jeg mistet lydmodulen til striker extreme i gulvet & saken gikk i stykker. Skulle gjerne hatt en ny, og jeg har sett at flere av dere har byttet ut denne lydmodulen med andre eksterne kort. Noen som har lyst til å selge / fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt en slik lydmodul? Krstjn Lenke til kommentar
Forge Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Hvilken er det? Jeg har et Commando-hovedkort selv og det er jo i samme serie som Striker Extreme. Siden jeg hadde et X-Fi lydkort fra før, hadde jeg jo naturligvis ikke bruk for det lydkortet som fulgte med, og det har dermed blitt liggende i esken siden kjøp, godt bevart. Jeg er ikke helt sikker på om det er det samme, men om du gir meg navnet på det så kan jeg jo sjekke. Endret 10. august 2007 av Forge Lenke til kommentar
kristovs Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Den heter asus "SUPREME FX" Hadde vært supert:) Lenke til kommentar
Forge Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ja, det er den. Har sendt PM. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Mangler faktisk denne jeg også til mitt Crosshair, så hvis det er flere som har en slik til overs, er det bare å sende meg en pm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå