oivind_skar Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Nissan X-Trail skiller seg fra nesten alle familie-SUV-er ved at den faktisk har gode offroad-egenskaper. Les mer Lenke til kommentar
Solow Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvorfor nevnes ikke Subaru Forester som konkurent? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hei! Har ein Nissan X-trail 2004 modell 2,2DCI. Den vart kjøpt for 4 veker sidan. EG merka litt forskjell frå den andre bilen eg hadde. Når bilen er på, og når eg trakka på bremsen hard, så går den heilt ned til botnen, sagte, men den når botnen. SLik var ikkje det med den andre bilen min. Der stoppar den ved eit punkt, og deretter går ikkje den lengre. Eg trudde først at det var luft i bremsesystemet, og leverte inn på verkstedet, og der lufta dei bremsene, men der var ikkje det noko luft. Og dei meinar at det skal vere sånn. Dei seier at alle bilar er ikkje like: Men så var det heller ikkje Nissan verksted. Er det noko som veit at det skal vere sånn, eller er dei feil på bremse systemet? Eg kjørte litt og bremsa hard, 3-4 gongar, og bremsen er svært effektive. MVH Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hvorfor nevnes ikke Subaru Forester som konkurent? 9271496[/snapback] Fordi sammenliknet blir det som ei lita stasjonsvogn. I tillegg har den ikke diesel. Lenke til kommentar
Revi Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hei! Har ein Nissan X-trail 2004 modell 2,2DCI. Den vart kjøpt for 4 veker sidan. EG merka litt forskjell frå den andre bilen eg hadde. Når bilen er på, og når eg trakka på bremsen hard, så går den heilt ned til botnen, sagte, men den når botnen. SLik var ikkje det med den andre bilen min. Der stoppar den ved eit punkt, og deretter går ikkje den lengre. Eg trudde først at det var luft i bremsesystemet, og leverte inn på verkstedet, og der lufta dei bremsene, men der var ikkje det noko luft. Og dei meinar at det skal vere sånn. Dei seier at alle bilar er ikkje like: Men så var det heller ikkje Nissan verksted. Er det noko som veit at det skal vere sånn, eller er dei feil på bremse systemet? Eg kjørte litt og bremsa hard, 3-4 gongar, og bremsen er svært effektive. MVH 9304837[/snapback] Det skal definitivt ikke være mulig å trykke bremsepedalen ned i golvet, hvis det er det du mener med botnen. Hvis noe verksted mener det, så kan de ikke mene det seriøst. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Altså at den ikkje stopper ved eit punkt, men siger litt og litt nedover... Er det slik det skal vere eller...? Lenke til kommentar
Chrisjs Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Altså at den ikkje stopper ved eit punkt, men siger litt og litt nedover... Er det slik det skal vere eller...? 9339653[/snapback] ABS'en vil automatisk pumpe litt ved hard nedbremsing, men det skal ikke være mulig og trykke den i bunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg