Skyggen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg er på jakt etter et enkelt redigeringsprogram med brenning til dvd. Det trenger ikke være overfylt med funksjoner og finesser. - "Overredigering" er jeg ingen tilhenger av. Hovedpoenget er at det ikke må suge all kraft ut av Pc`en min. 1280 mb ram og 2100 mhz (enkeltkjernet) er ikke mye å skryte av i dag. I følge DigitalFoto finnes det flere program som krever mye kraft bla. Adobe Elements 3.0, og jeg trenger altså hjelp til å styre unna de verste. I tillegg mangler jeg også FW kort. Finnes det redigeringsprogram som passer meg med et medfølgende PCI FWkort? Lenke til kommentar
GaKKGaKk Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg vil påstå at du med 2Ghz pluss og over en Gb ram bør kunne kjøre de aller fleste programmene fint. Selv har jeg drever redigering på en 1.6Ghz laptop, og selv om rendering er tregt, går resten av programmet helt fint Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Du mekker hvertfall Sony Vegas fett på den speccen der. Men det er kanskje ikke enkelt nok? Du får det nesten ikke enklere egentlig. Tror det finnes en trial versjon der ute. Endret 11. august 2007 av BadBeer Lenke til kommentar
Skyggen Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Ja, det er mulig det ikke er så dårlig stilt allikevel da. Ser for meg at minnet får kjørt seg, men det får jeg eventuelt se. - Hvilke program finnes det med norsk meny? Det ser jeg på som et pluss, egentlig. Men er programet dårlig ser jeg selfølgelig bort ifra dettte. Grunnen til at jeg vil ha et enkelt og lettforståelig program et at jeg har en sønn på snart 1.5 år, og har en del andre hobbyer også. Da blir det lite tid til å sette seg inn i komplekse programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå